Shmotes Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hai, jeg vurderer å kjøpe en Mini ATV, den er så liten at den er registrert som "motorisert leketøy" Og jeg lurer på; Hvor ulåvelige er de, og hva er konsenkvensene får å bli tatt med en? Her er et bilde: Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvorfor lager du en tilsvarende tråd da du allerede har en? De er ulovlige og konsekvensene om en blir tatt vil nok være utsettelse på billappen på 2 år. Kjøp deg heller en moped og ta lappen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) du har vel mer eller mindre fått svar i den andre tråden edit: registert som motorisert leketøy? har du vognkort og skilt på den da? Endret 16. februar 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
hondacross Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 er bildet tatt i sørlandsparken inne på en butikk der? er bildet tatt i sørlandsparken? Lenke til kommentar
Victima! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 med moped lappen kan du vel kjøre den lovlig? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 med moped lappen kan du vel kjøre den lovlig? Man får ikke registrert dem så man kan ikke kjøre dem lovlig med noen sertvikat. Det er bare et leketøy. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dårlig kvalitet, hadde styrt unna om jeg var deg. Har selv gått på en smell ved å kjøpe en Kazuma Falcon firhjuling. Du får jo feks Yamaha Blaster 200cc 2takt for rundt 15k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå