WaterMarked Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg liker å snipe i cod4, men opplever stadig at selv om jeg treffer så blir det ikke registrert. Noen av dere tenker sikkert at jeg bommer. Men jeg kan med 100% sikkerhet si at jeg treffer, til og med når fienden står i ro så blir det ikke registrert. Noen andre som opplever dette, selv om man har funnet en server med god ping osv? Begynner å bli provoserende siden jeg ofte dør av fiender jeg selv har skutt opptil flere ganger. Dette gjelder og på korte avstander. Endret 16. februar 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Dette har enten med som du sier, Hitbox å gjøre, eller det kan ha med lagg å gjøre. Jeg har også opplevd å skyte veldig mange ganger på fienden, og alikevel blir ikke skuddet reigstrert. Dette forekommer da når jeg har dårlig connection... Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Det er ein bug som forhåpentlegvis snart blir fiksa. Endret 15. februar 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvis du ser på de connection hakkene dine og de er nokså lave så er det ikke så rart at du bommer.. Dette er irriterende for mange og jeg håper det blir fikset snart. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg tror det er noen rutere som svarer automatisk på ping, så hvis du er koblet til trådløst tror servern du har bedre ping enn du egentlig har. Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette har jegogså lagt merke til. Spesielt når jeg kommer i nærkontakt med en motspiller.. Skyter da direkte på motspilleren, men det blir ikke registrert, ender isteden med at jeg selv blir skutt.. Når jeg da ser på re-playen ser jeg at for motspilleren ser det ut som om jeg bommer.. Merkelig.. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Har opplevd det selv, av og til når jeg ser re-playen så ser man ikke at jeg skyter en gang. Dette skjer selv om jeg har god ping. Av og til kan pingen ligge på 2 streker så treffer jeg alt jeg sikter på, av og til alt på topp og jeg ''treffer'' ikke en dritt. Litt glad for at det ikke bare er jeg som opplever dette. Er dette noe utviklerne er klar over, eller er det så få som opplever dette at vi må leve med det? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Har opplevd det selv, av og til når jeg ser re-playen så ser man ikke at jeg skyter en gang.Dette skjer selv om jeg har god ping. Av og til kan pingen ligge på 2 streker så treffer jeg alt jeg sikter på, av og til alt på topp og jeg ''treffer'' ikke en dritt. Litt glad for at det ikke bare er jeg som opplever dette. Er dette noe utviklerne er klar over, eller er det så få som opplever dette at vi må leve med det? Samme her. eg skyter på en og tar mye skade, også drepar han meg først. Og når eg ser på replayen registrerast det ikkje at eg skyter. Endret 16. februar 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå