Baba2 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Lurer på om denne ble glemt igjen i garasjen i 2003 Hehe er det mulig. Utrolig strøken bil Gått bare 400km også. Har han kjørt bilen i det hele tatt i løpet av de 6 årene han har hatt den? Verditap de luxe, hvis man ikke har brukt den da... Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Volvo 740 skjønner ikke hvorfor så mange overdriver det med annonse selgere. hver gang jeg har solgt noe på finn.no så har jeg værtfall aldri blitt kontaktet av noen. noen som har blitt kontaktet av dem, siden noen er så ekstremt i mot dem? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ja, omtrent femten stykker i løpet av tre uker med annonsering på Finn. Helt utrolig at de gidder! Det står jo klart og tydelig at annonseselgere ikke ønskes ... Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 det som jeg har lagt ut har jeg solgt veldig fort, kanskje det som gjør det Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg skjønner godt at folk irriterer seg. Jeg drev med annonsesalg over telefon før, men jeg sluttet da det gikk opp for meg at jeg hadde blitt det jeg hatet mest(). Kan være lurt å skrive det i annonsen, da den der "Ønsker ikke kontakt med telefonselgere" ikke vises i aviser og andre annonseblader (i.e autodb-annonser trykkes i Motorbørsen, og annonseselgere kontakter selgere gjennom bl.a det bladet). Men synes fremdeles det ødelegger litt av inntrykket når folk skriver ting som "om du er en annonseselger skal jeg rive av deg ørene!" i CAPS. Frister liksom ikke å kjøpe en bil av en person som fremstår som psykotisk. Husk at det som står i annonsen er det eneste en potensiell kjøper vet om deg (og det som selges). En liten "ønsker ikke å bli kontaktet av selgere" i parentes nederst holder; de selgerene som ringer selv om det står det vil ringe uansett hva slags trussel det står beskrevet.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18861946 982063 på www.autodb.no Var og så på denne bilen for noen uker siden, bilen var et vrak, ikke verdt vrakpanten. På autodb.no snakker han om en useriøs kjøper?! Snakket med en i Tromsø som hadde hatt samme type bil, tilfeldigvis hadde denne fyren prøvd å "lure" en han kjenner med en nissan laurel.. For å si det slik, han har byttet dempere til "vanlige", ikke luftdemperne den egentlig skal ha. Disse nye demperne er selvsagt hentet fra en delebil og gåen.. Så er det så mye rust på den, gjennomrust ved kanal/bakdør. Andre bakdør funker ikke. Ved kjøring kjenner du risting, enten bakaksling eller noe værre.. I den originale annonsen påstod fyren at det var en pen bil, noe jeg kan si det ikke var. Det at jeg kjørte 5 timer tur/retur er selvsagt litt min feil, men ffs, vær ærlig og ikke kall gjennomrustning litt rust.. *********************** Og jeg sjekket faktisk opp denne bilen nøye, ringte til de forrige eierne og verksted som hadde fikset den/solgt den sist. Da jeg snakket med disse lo de av prisen. Bilen var så stygg sa de, for ikke å snakke om lakken.. Dessverre fikk jeg ikke kontakt med disse før 15 min innen jeg skulle møte "selger".. Uansett lærte jeg litt.. ************************** Så må jeg ikke glemme, fikk melding fra ham på turen at det hadde vært så stor interesse for bilen at han lurer på om prisen kanskje var satt litt lavt.. Ja, for ett bra eksemplar så, men ikke for dette vraket.. Endret 20. september 2009 av Battone Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Sprek farge! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sprek farge! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null den fargen var digg.. og det var bilen og Lenke til kommentar
Battone Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sprek farge! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null den fargen var digg.. og det var bilen og Hmm. Var ikke så mye å utsette på den.. Liker den blåfarven ja.. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Opel Omega .. Stakkar Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Opel Omega .. Stakkar skal vi spleise på bilen? jeg syns synd på Jonny, jeg. han kunne jo ha sett litt mer nøye på den, da.. menmen, det er lett å være for rask på avtrekkeren. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Samme Omega'n. "Prisen er ferdig nedsatt, så om du planlegger å kjøre 90 mil for å prute, så går nok ikke det dessverre." Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Opel Omega .. Stakkar skal vi spleise på bilen? jeg syns synd på Jonny, jeg. han kunne jo ha sett litt mer nøye på den, da.. menmen, det er lett å være for rask på avtrekkeren. Tror han kjøpte den bare fordi han hadde reist så langt Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tenk hvor glad Jonny var for å finne en slik bil i god stand.. Nå skulle han virkelig bygge om Omegaen til go`Omega, kjører 90 mil og finner en bonjævel fra Ballangen som ikke har fortalt hvilken tilstand bilen er i.. Han trur, som mange med ham at det holder å sette prisen lavt nok så selger bilen seg selv til en stakkar som kjører 90 mil for å gjøre sitt livs kjøp.. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Oida .. Denne var jo.. Fin Stakkars volvoer Alt de skal bli utsatt for av rånerungdommene på bygda EDIT: Informativt... Endret 23. september 2009 av Effectiv Lenke til kommentar
Espein Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Langt ifra det værste jeg har sett når jeg ser på Volvoer daglig på Finn/Autodb Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei sett værre, men herregud stakkars volvo 240 turbo .. Syns man skal holde de orginal jeg, men bygdeungdommen mener visst helt motsatt.. (Edit: Ikke bare bygden. En nabo av meg som hadde volvo 460 som han rullet svart med bengalakk, også fant han ut at han skulle lage "viper"stripe midt på med hvit bengalakk .. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei sett værre, men herregud stakkars volvo 240 turbo .. Syns man skal holde de orginal jeg, men bygdeungdommen mener visst helt motsatt.. (Edit: Ikke bare bygden. En nabo av meg som hadde volvo 460 som han rullet svart med bengalakk, også fant han ut at han skulle lage "viper"stripe midt på med hvit bengalakk .. Javel, men da har det nok ikke blitt gjort med et seriøst ønske om å få den tøff. Mer "bilen er så jævlig, men la meg ikke se om den kan bli enda jævligere ved å male viper-stripe på den ". Slike biler synes jeg ikke er så morsomme; er langt verre når ungdommene virkelig tror de kjører rundt i byens tøffeste bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå