Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner godt at folk irriterer seg.

Jeg drev med annonsesalg over telefon før, men jeg sluttet da det gikk opp for meg at jeg hadde blitt det jeg hatet mest(:p). Kan være lurt å skrive det i annonsen, da den der "Ønsker ikke kontakt med telefonselgere" ikke vises i aviser og andre annonseblader (i.e autodb-annonser trykkes i Motorbørsen, og annonseselgere kontakter selgere gjennom bl.a det bladet).

 

Men synes fremdeles det ødelegger litt av inntrykket når folk skriver ting som "om du er en annonseselger skal jeg rive av deg ørene!" i CAPS. Frister liksom ikke å kjøpe en bil av en person som fremstår som psykotisk. Husk at det som står i annonsen er det eneste en potensiell kjøper vet om deg (og det som selges).

 

En liten "ønsker ikke å bli kontaktet av selgere" i parentes nederst holder; de selgerene som ringer selv om det står det vil ringe uansett hva slags trussel det står beskrevet..

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18861946

 

982063 på www.autodb.no

 

Var og så på denne bilen for noen uker siden, bilen var et vrak, ikke verdt vrakpanten. På autodb.no snakker han om en useriøs kjøper?!

Snakket med en i Tromsø som hadde hatt samme type bil, tilfeldigvis hadde denne fyren prøvd å "lure" en han kjenner med en nissan laurel..

 

For å si det slik, han har byttet dempere til "vanlige", ikke luftdemperne den egentlig skal ha. Disse nye demperne er selvsagt hentet fra en delebil og gåen..

Så er det så mye rust på den, gjennomrust ved kanal/bakdør. Andre bakdør funker ikke. Ved kjøring kjenner du risting, enten bakaksling eller noe værre..

 

I den originale annonsen påstod fyren at det var en pen bil, noe jeg kan si det ikke var. Det at jeg kjørte 5 timer tur/retur er selvsagt litt min feil, men ffs, vær ærlig og ikke kall gjennomrustning litt rust..

 

 

***********************

 

Og jeg sjekket faktisk opp denne bilen nøye, ringte til de forrige eierne og verksted som hadde fikset den/solgt den sist. Da jeg snakket med disse lo de av prisen. Bilen var så stygg sa de, for ikke å snakke om lakken.. Dessverre fikk jeg ikke kontakt med disse før 15 min innen jeg skulle møte "selger".. Uansett lærte jeg litt..

 

 

 

**************************

 

Så må jeg ikke glemme, fikk melding fra ham på turen at det hadde vært så stor interesse for bilen at han lurer på om prisen kanskje var satt litt lavt.. Ja, for ett bra eksemplar så, men ikke for dette vraket..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Tenk hvor glad Jonny var for å finne en slik bil i god stand.. Nå skulle han virkelig bygge om Omegaen til go`Omega, kjører 90 mil og finner en bonjævel fra Ballangen som ikke har fortalt hvilken tilstand bilen er i.. Han trur, som mange med ham at det holder å sette prisen lavt nok så selger bilen seg selv til en stakkar som kjører 90 mil for å gjøre sitt livs kjøp..

Lenke til kommentar
Nei sett værre, men herregud stakkars volvo 240 turbo .. :p Syns man skal holde de orginal jeg, men bygdeungdommen mener visst helt motsatt.. (Edit: Ikke bare bygden. En nabo av meg som hadde volvo 460 som han rullet svart med bengalakk, også fant han ut at han skulle lage "viper"stripe midt på med hvit bengalakk .. :p

 

Javel, men da har det nok ikke blitt gjort med et seriøst ønske om å få den tøff. Mer "bilen er så jævlig, men la meg ikke se om den kan bli enda jævligere ved å male viper-stripe på den :D ".

 

Slike biler synes jeg ikke er så morsomme; er langt verre når ungdommene virkelig tror de kjører rundt i byens tøffeste bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...