Leif.ross Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 kjære gud, si meg hva som er poenget Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvem vil vel ikke ha en Renault Megane med gullfargede striper og some kind of sølvflammer? Top of my wishes! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) kjære gud, si meg hva som er poenget Hahahaha, denne er så forferdelig stygg! Denne har sett slik ut i flere år. _____________________ Utrolig bil, men latterlig dårlig annonse... http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.w...41;_cmd=similar Endret 4. september 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Utrolig bil, men latterlig dårlig annonse...http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.w...41;_cmd=similar Jeg tror han prøver å være fin på det.. "spekulanter" er selvfølgelig seriøse nok til å møte opp uansett. Lite forbrukervennlig.. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Bedre å fatte seg i korthet, enn å dra det ut med tusen milliarder adjektiv ... Edit: slik som denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18188841 Endret 4. september 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 en god annonse bør inneholde en del info, spør du meg. Han kunne også ha lagt ut flere bilder. apropos Merc E: Denne var litt interessant da? Litt lavere pris, bare.. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 kjære gud, si meg hva som er poenget Blodharry!! Og hva skjer med Citroën-nøkkelknipe?? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 allright.. hvor skal man begynne? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Blir jo som å si at Audi S4 er en dyr Scoda Octavia ... Ja, det er sant kjære gud, si meg hva som er poenget Blodharry!! Og hva skjer med Citroën-nøkkelknipe?? Du får jo samme bil fra Citroën også da Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 allright.. hvor skal man begynne? Tja, bortsett fra "ekte" Brabus-felger med en liten bråta med lodd på, så var det vel en hel del å plukke på Xenon i de lyktene = blende motgående trafikk så de ikke ser hva det er? Annonsen sugde.. Hva er greia med det bagasjelokket? Så samme greia på en W202 jeg kikka på for en liten stund siden :s Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 allright.. hvor skal man begynne? Vet ikke hva det er, men synes det var et veldig østeuropeisk preg over den der --------------- Har for øyeblikket så grusomt lyst på en slik (fælt felgvalg imo, han her var litt flinkere). Ikke en annonse, men noe relatert til tråden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (flere bilder) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Lancia som fremkaller brekninger http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror dere dette er lovlig soting?? Han skriver i annonsen "proft sota helt frem": http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode..._1489103855.jpg Den er forøvrig ganske stilig. Går den ned til 30k vurderer jeg å kjøpe den Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Selv om det er "proft" er det jo ikke lovlig.. Må vel vises på BT uten den sotinga hvis man blir stoppet i teknisk (jada, vet det lov å sote bak) Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ja veit det kan være ulovlig selvom det er gjort "proft". Men man kan sote LITT foran på sidene også. Men på denne ser det for mye ut...? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Volvo eller ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Mye pent, noe stygt sier jeg bare.. Men må innrømme at jeg synes at instrumentpanelet var utrolig stilig. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Pen bil, men likte ikke den oransje felgkanten. Jeg har heller aldri forstått folk som ikke vasker bilen før de tar bilder til salgsannonsen; det hadde tatt fem minutter å børste av gulvmattene ... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 R-designet til Volvo er litt stilig, syns jeg. De orange felgkantene var et noe tapt forsøk på å følge det orange interiøret, syns dog det funker ganske godt. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ja veit det kan være ulovlig selvom det er gjort "proft".Men man kan sote LITT foran på sidene også. Men på denne ser det for mye ut...? Det er ikke lov å sote "litt" foran på sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå