Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
9 hours ago, freedomseeker said:

Hvordan klarte du å finne de gamle annonsene?

En slik bil ville jeg aldri i verden ha kjøpt, for gammel og for mye som kan gå i stykker.

I mitt arkiv.

Denne bilen er nok for spesielt intresserte, både når den var ny og brukt.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke biler som Touareg W12, Dodge Ram SRT-10 etc kjøpes for at de bruker lite bensin. De har andre kvaliteter og er vel biler som generelt kjøres lite. Skal man spare på drivstoff kjører man enten diesel eller strømbil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
kremt skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke biler som Touareg W12, Dodge Ram SRT-10 etc kjøpes for at de bruker lite bensin. De har andre kvaliteter og er vel biler som generelt kjøres lite. Skal man spare på drivstoff kjører man enten diesel eller strømbil. 

Tja, jeg kjenner nå til folk som for noen år siden "endelig" fikk kjøpt seg f.eks en MB 500 SEC som familiebil siden den til slutt ble billig nok. Ja, den var billig nok å kjøpe, men på ingen måte billig nok til å bruke som familiebil...

Så det er nok en del som vil "tøffe seg" med flott familiebil og ser seg blind på kun kjøpsprisen. 

Lenke til kommentar
Marzo skrev (6 timer siden):

I mitt arkiv.

Denne bilen er nok for spesielt intresserte, både når den var ny og brukt.

Lurer litt på hva annet du har i ditt arkiv... 🤔

 

kremt skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke biler som Touareg W12, Dodge Ram SRT-10 etc kjøpes for at de bruker lite bensin. De har andre kvaliteter og er vel biler som generelt kjøres lite. Skal man spare på drivstoff kjører man enten diesel eller strømbil. 

Jeg har en Cayenne turbo som trekkbil. Jada, den er relativt tørst. Men den ha kvaliteter ingen andre biler har i den prisklassen. Litt over 500hk på en god og kald dag. Med en elbil og solceller så har den dobbelt bensinbudsjett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd en Touareg, men har inntrykk av at den fra det jeg har lest i motsetning til «plattform-broren» Cayenne er satt opp med fokus på komfort og ikke sportslighet. Ser for meg at man kan velge en 3.0TDI V6 og fremdeles få utnyttet de fleste av den bilens sterke sider, til langt lavere kostnader? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...