toro6 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 noen biler er bare finere enn andre. Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 noen biler er bare finere enn andre. OMG!!!!!! Suggle suggle.... Den var råååå stilige!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hadde aldri i verden gitt en halv million for en sånn bil. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hadde aldri i verden gitt en halv million for en sånn bil. X2 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hadde aldri i verden gitt en halv million for en sånn bil. X2 X3! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Hadde aldri i verden gitt en halv million for en sånn bil. X2 X3! -1X Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Man må ha litt sjel, være en samler, for å finne på å bruke såpass med penger på en Mustang. Forstå historien o.l. Personlig hadde jeg kjøpt om jeg hadde for mye penger til overs Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Man må ha litt sjel, være en samler, for å finne på å bruke såpass med penger på en Mustang. Forstå historien o.l. Personlig hadde jeg kjøpt om jeg hadde for mye penger til overs Etter å ha overclocket bort minst like mye? (sett at du hadde for mye penger altså) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva er muffins? Muffins, det er muffins det Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hva er muffins? Muffins, det er muffins det Ikke så veldig mye muffins, men sist jeg så en SLR på finn stod den til 4,5mill... dette er jo et røverkjøp man ikke kan si nei til! EDIT: YOU CAN ALSO PRUT! Endret 13. august 2009 av DSG Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva er muffins? Muffins, det er muffins det Ikke så veldig mye muffins, men sist jeg så en SLR på finn stod den til 4,5mill... dette er jo et røverkjøp man ikke kan si nei til! EDIT: YOU CAN ALSO PRUT! den du så til 4,5 mil var sikkert registrert og vettu. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 VW Beetle Greit anlegg Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 VW BeetleGreit anlegg kul Boble "Tinnitus bussen" Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva er muffins? Muffins, det er muffins det Ikke så veldig mye muffins, men sist jeg så en SLR på finn stod den til 4,5mill... dette er jo et røverkjøp man ikke kan si nei til! EDIT: YOU CAN ALSO PRUT! den du så til 4,5 mil var sikkert registrert og vettu. "Dette er bilens fulle og totale pris, med avgifter, MVA, osv. " Synes dette virker litt merkelig: "den kan skaffes i annen farge, andre felger, annen type slr, annet interiør, osv." Okeei.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Hva er muffins? Muffins, det er muffins det Ikke så veldig mye muffins, men sist jeg så en SLR på finn stod den til 4,5mill... dette er jo et røverkjøp man ikke kan si nei til! EDIT: YOU CAN ALSO PRUT! den du så til 4,5 mil var sikkert registrert og vettu. Må lese annonsen gutt. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 "Dette er bilens fulle og totale pris, med avgifter, MVA, osv. " Synes dette virker litt merkelig: "den kan skaffes i annen farge, andre felger, annen type slr, annet interiør, osv." Okeei.. Tror cluet er at han importerer brukte biler fra tyskland/sveits/utlandet. Der koster disse mellom €170k og €200k, og engangsavgift+mva er på ca 1.2 millioner kroner, grovt regnet. Om han er litt flink, og har gode kontakter, så får han sikkert skrelt av noen hundre tusen her og der, men 2.4mill er fortsatt utrolig. Eller så er det en sånn "penga først"-scam. Jeg ville neppe slått til Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...ll&tot=null Dette eren MC..vel, bil..vel..hmm..anyways: morsom, stilig og idiotisk ..alt på en gang! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...ll&tot=null Dette eren MC..vel, bil..vel..hmm..anyways: morsom, stilig og idiotisk ..alt på en gang! syns den var tøff bortsett fra den stygge spoileren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå