Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 12/1/2020 at 11:02 AM, Gavekort said:

Har hørt det er mange som blir skuffet når de får kjøre Countach etter å ha siklet på den siden barndommen. Det er en ikonisk bil, men den egner seg bedre på plakater og museum.

Jeg kjøpte en av barndommens drømmebiler da jeg ble "voksen", hadde den som søndagsbil noen år, og det var såpass nedtur i forhold til forventningene at jeg skal bli eksepsjonelt formuende om jeg skal gidde å gjøre noe sånt igjen. Med unntak av å være nydelig å se på var det jo ca ingenting den gjorde som ikke en moderne premiumbil gjorde bedre, så etter den tid har mitt bilhold vært preget av å ha én bil, moderne og pålitelig, og heller spandere "søndagsbilbudsjettet" på at denne moderne bilen er en sprek og flott sak.

Lenke til kommentar
Penny skrev (28 minutter siden):

Jeg kjøpte en av barndommens drømmebiler da jeg ble "voksen", hadde den som søndagsbil noen år, og det var såpass nedtur i forhold til forventningene at jeg skal bli eksepsjonelt formuende om jeg skal gidde å gjøre noe sånt igjen.

Kan jeg spørre hvilken bil det var?

Lenke til kommentar
15 minutes ago, Luske_Ludvig said:

Måtte søke opp telefonnummer!  - Bra rekkevidde da: 52 262 km

Fra spøk til revolver. Dette er nok en 30kwh utgave med DAB og alt. Så da er nok prisen ikke helt hinsides

Har sjekket andre leaf fra 2017 hvor selger bekrefter at det er 24kwh batteri da jeg mistenkte at det var feil i annonsen. Om det hadde vært 30kwh er prisen fremdeles koko etter min mening. 

Lenke til kommentar
22 hours ago, Gavekort said:

Kan jeg spørre hvilken bil det var?

Sjelden nok til å identifisere meg om jeg er helt spesifikk, men den betjente samme marked som 7-serie gjør i dag: Luksussedan med sportslig vri.

Kanskje hadde jeg hatt en bedre veteranopplevelse om jeg hadde gått for en gammel sportsbil og fått den helt ufiltrerte, rå opplevelsen som knapt er å oppdrive med dagens regler og krav. En gammel luksusbil er i dag bare en vakker bil som krever mye vedlikehold, overgått i komfort og ytelse av enhver ny premiumbil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...