Luske_Ludvig Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Ja hva skal man si? Mercedesen appellerer ikke til meg. Sikkert myke seter, men for meg er tilhengerfeste viktigere Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=191958124 99.900... Kurrante og godt utstyrte Brabuser går for den prisen. Denne har nesten ingenting annet enn AC og setevarmere. Likte spesielt godt arbeidet på stereoen: Spoiler Hvorfor ikke bare kjøpe ei egnet ramme? Koster ikke mange kronene. Ødelegge originale enheten for et slikt resultat... "Entusiast eid" ?? Tror jeg heller hadde tatt Brabusen som ligger til salgs med 155k km på telleren. Større sjangs for at den har vært gjennom og fått utbedret evt. produksjonsfeil. Den ser ihvertfall ut til å ha vært "entusiast eid" Endret 22. september 2020 av PantZman Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Og så er den siste en Roadster Coupé, ikke en vanlig Roadster. Det hever anvendeligheten mange hakk. Kule biler. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 5 hours ago, PantZman said: Reveal hidden contents Tror jeg heller hadde tatt Brabusen som ligger til salgs med 155k km på telleren. Større sjangs for at den har vært gjennom og fått utbedret evt. produksjonsfeil. Den ser ihvertfall ut til å ha vært "entusiast eid" Mja - når selger reklamerer med at bilen har "Helårsdekk" så bør det ringe ganske mange varselsignaler men ? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Skavold skrev (2 timer siden): Og så er den siste en Roadster Coupé, ikke en vanlig Roadster. Det hever anvendeligheten mange hakk. Kule biler. Det har du rett i. Personlig liker jeg bedre utseende på notchback. Ikke hatt noe imot å eie en coupé. Hadde selv en notchback som dessverre måtte gå pga familieforøkelse. Har lyst til å kjøpe en igjen. Dessverre få og lite interessante biler til salgs. Spoiler Ble krasjet og skrotet innen et år etter salget. Veldig trist. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 kjetilkl skrev (2 timer siden): Mja - når selger reklamerer med at bilen har "Helårsdekk" så bør det ringe ganske mange varselsignaler men ? Regner med det er piggfrie vinterdekk det er snakk om. Lovlig, men ikke anbefalt å bruke hele året. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Alltid vore sjarmert av Smart Roadsteren, fristet litt å finne ein å prøvekjøre, men ikkje mange å sjå nå visst? Heile fem stykk på finn gitt... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Dustete å liste den som manuell når den har et rakleverk av SMG anno 2004. Styrer lett unna slikt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Gavekort skrev (32 minutter siden): Dustete å liste den som manuell når den har et rakleverk av SMG anno 2004. Styrer lett unna slikt. Til hans forsvar så skriver han automat i beskrivelsen, men kan undres om det ble valgt bevisst. Synest giret var helt kurrant. Hadde aldri problem med giret og kan ikke si jeg savnet manuell noen gang. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med dual clutch opplegg og lignende. Med oppgradert SW og riktig justert aktuator så tror jeg ikke de er så gale som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Jeg var litt urettferdig i kritikken. Poenget mitt er at gamle SMG-kasser spiser kløtsjer og er kjent for å ha pålitelighetsproblemer, så man er gjerne bevisst i å ønske bilen med manuell girkasse. Det samme gjelder BMW M3 og Toyota MR2 sin SMG-kasse. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=192631034 Flunke ny bil, bortsett fra at den selges fra privatperson og at alle bildene synes å være henta fra brosjyre. Hvorfor nøye seg med 2 års reklamasjon på ny bil liksom? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Den er vel dyrere enn en ny bil også? Tror det er noen som scalper folk som vil ha bilen nå. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Hva er egentlig pris på bilen med de pakkene? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) Neste levering av Polestar 2 i norge er vel i Februar, så planen er vel å tjene litt på noen som vil ha bil nå. Vært flere slike annonser med Tesla og når de har hatt leveringstid. Forøvrig ville jeg vel uansett ventet til Februar for bilen som kom nå har vel noen store feil som Polestar må fikse. Endret 25. september 2020 av Complexity Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Retroman skrev (15 timer siden): Hva er egentlig pris på bilen med de pakkene? Det er nesten så basic som du får den, så ny koster den 493500 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=192620768 Her hadde forhandler kollosalt undervurdert verdien på hva de solgte. Var lagt ut for 89.000,- tidligere i dag og er allerede solgt. Kunne kanskje fått det dobbelte av dette om de var villig til å la den ligge ute litt. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 18 hours ago, geir__hk said: Hvorfor nøye seg med 2 års reklamasjon på ny bil liksom? Fordi bilen leveres i Norge med 5 års garanti og du kan klage direkte til importør/forhandler og ikke til den du kjøpte av. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) 19 minutes ago, Valkyria said: Huh! Moro. Sjefen kjøpte seg ein av dei om eg hugse rett. Han var knallforelska i dei om eg hugse bilen rett. Endret 25. september 2020 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Gavekort skrev (4 timer siden): Det er nesten så basic som du får den, så ny koster den 493500 Ah. Takker. Da burde han sikkert få solgt den for 530k. Fabrikkgarantien på 5 år/100.000km gjelder uansett hvem som eier bilen så jeg hadde ikke tenkt mye på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 89000 for en 9 år gammel diesel Alfa, høres korrekt ut i midt hode, hadde ikke betalt så mye mer enn det for den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå