frohmage Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 tezzo skrev (5 minutter siden): Syns denne er så sykt fin åss Kult at de har tatt bilde gjennom vinduet på McDonalds, haha. Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 frohmage skrev (5 minutter siden): Kult at de har tatt bilde gjennom vinduet på McDonalds, haha. har det så mye å si da ? ? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Neida, bare rart at de ikke heller finner et annet sted å ta bildet ? Ikke noen big deal. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 On 1/6/2020 at 8:44 PM, frohmage said: Neida, bare rart at de ikke heller finner et annet sted å ta bildet ? Ikke noen big deal. Det var sikkert en Big Mac. Next! 1 Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=167147806 Bilen i for seg selv er vel grei.. eller er den det? har hørt mye rart om forhandlere fra Benkaj ? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 (endret) Meget slitt forsete og forholdsvis slitt ratt, i alle fall. Bulk i dashbord også. Endret 10. januar 2020 av Klykken- Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=163023084 Her er det virkelig noen amatører som tenker at "kunden finner bilen, vi finner ikke kunden" med så lite og dårlig tekst, og skurrete bilder på den prisklassen... Får vondt i magen av å se og lese annonser som dette. 2 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Den artiklen er rett og slett snodig, men utifra "logoen" dei bruke der så er eg jo egentleg ikkje overraska... Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=165773637 E.C. skrev (På 4.11.2019 den 0.55): Jeg skal oppdatere deg litt på begrepene som brukes på finn.no: STi klistremerke = STi ///M-logo fra Ebay innvendig = full M-sport innvendig Sportsratt = full M-sport innvendig Audiforhandler som selger en BMW = dobbel M-sport Montert TA-technix senkesett til 1500 kr = bilen ligger som klistret til veien i svingene Søppel i bilen på bilder = entusiasteid, men tiden strekker ikke til Bilent har antispinn = kan huke av for diffbrems på finn Poweboks fra Kina = bilen er profesjonelt optimalisert Sliten drittbil = kan bli en kjempefin bil verdt masse penger med litt innsats. Greier ikke å finne ut av en feil = feil på "x", sikkert bare er en småting Bilen er kjørbar = veldig god å kjøre Logoer under dørene + Ebay-effekter = brukt mye tid og penger på bilen, passet godt på 5 Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Darkbill skrev (På 10.1.2020 den 10.49): https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=163023084 Her er det virkelig noen amatører som tenker at "kunden finner bilen, vi finner ikke kunden" med så lite og dårlig tekst, og skurrete bilder på den prisklassen... Får vondt i magen av å se og lese annonser som dette. Tenk at noen kan se dette og tenke "jepp, dette ser bra ut. Mellomrom er oppskrytt uansett". 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 toth skrev (1 time siden): Tenk at noen kan se dette og tenke "jepp, dette ser bra ut. Mellomrom er oppskrytt uansett". Til og med jeg bruker mer tid og krefter på annonsene med biler til 10k Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 One of (four) a kind Tesla? https://www.tv2.no/broom/11132139/ Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=167863060 Enda en mandagsmodell fra Tesla med god beskrivelse av hva som feiler den ;) 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Valkyria skrev (6 minutter siden): https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=167863060 Enda en mandagsmodell fra Tesla med god beskrivelse av hva som feiler den Damn, det der er skikkelig sitron.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Med så mye dokumentasjon på feil og mangler ved bilen så ville jeg nesten vurdert å gå til sak for å få det utbedret. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 (endret) Finnes et par skikkelige sitroner der ute ja. Kombiner det med ett servicesenter som har udugelige ansatte og man har ett nydelig bilhold. Flere av de tingene der vet jeg at Tesla fikser. Gul strek rundt skjermen fikses med en UV lampe (er noe med herdingen av limet). Blir det ikke borte av det så bytter de skjermene. Er og litt merkelig at man ikke får kjøpt skvettlapper av Tesla. Jeg har nettop fått gratis skvettlapper i postkassen fra Tesla uten å engang bestille dem (har satt på andre så trenger dem ikke engang) Stusser og på at anlegget skal være så dårlig. Premiumanlegget i 2014 Model S låter knallbra (er vel Bose som har laget det) og anlegget i Model 3 er helt fantastisk. Men jeg forstår veldig godt at vedkommende ikke tør å beholde den bilen der lenger. Høres ut som den bare vil gi trøbbel i fremtiden. Prøver iallefall ikke å lure noen med den annonsen. Edit: Stusser litt på at vedkommende godtok å ta ut bilen når han kjøpte den. Om bilen er så dårlig montert at det koster 80 tusen å fikse den så ville det vel vært synlig når de gikk over bilen ved utlevering? Endret 17. januar 2020 av Complexity Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Hansien skrev (1 time siden): Med så mye dokumentasjon på feil og mangler ved bilen så ville jeg nesten vurdert å gå til sak for å få det utbedret. Jeg hadde ikke bare vurdert, jeg hadde vært ferdig med forliksrådet og halvveis til tingretten(om nødvendig) etter bare 1/3 av feilene han nevner, når de ikke vil anerkjenne dem.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 toth skrev (18 minutter siden): Jeg hadde ikke bare vurdert, jeg hadde vært ferdig med forliksrådet og halvveis til tingretten(om nødvendig) etter bare 1/3 av feilene han nevner, når de ikke vil anerkjenne dem.. Litt spøkefullt tone av meg å bare si nesten vurdert. Tror jeg hadde krevd å fått levert bilen til et annet servicesenter og fått de til å se på bilen om det hadde vært et annet i nærområdet. Det verste er at det ikke nødvendigvis trenger å være en sitronbil om tesla hadde fikset feilene den har. Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 toth skrev (På 13.1.2020 den 10.32): Tenk at noen kan se dette og tenke "jepp, dette ser bra ut. Mellomrom er oppskrytt uansett". Her snakker vi om å innlede kunden med god service allerede fra første øyeblikk når man leser annonsen, til over 1 mill så kan man vel ikke forvente mer eller ??? for noen kronidioter!! Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Kan ikke begripe at folk kjøper amerikanske biler. De har som regel så kort levetid at det er tragisk. At batteriet er OK betyr lite når resten av bilen skrangler frahverandre etter 5-6 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå