Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ref Kremt sin post om spiderman-bilen så mener jeg: Alt annet en ren batteridrift en begynnende dinosaur fra fortiden i mine øyne og vil bli for spesielt interesserte.

Bruk av eksosbiler vil bli regulert. Og siden ingen vil kjøre bak eksoskjøretøy, vil verdien på kjøretøyene dette i verdi, også fine veterankjøretøy. Hvor mye verdi vil et veterankjøretøy ha når den i praksis ikke kan brukes?

Endret av Luske_Ludvig
Lenke til kommentar

Bruk av eksosbiler vil bli regulert. Og siden ingen vil kjøre bak eksoskjøretøy, vil verdien på kjøretøyene dette i verdi, også fine veterankjøretøy. Hvor mye verdi vil et veterankjøretøy ha når den i praksis ikke kan brukes?

Slik som veteranbiler i dag så er det ingen som bryr seg om ekstreme utslipp til enkelte kjøretøy så lenge de ikke er i daglig bruk hos folk flest. Biler med forbrenningsmotorer kommer ikke til å få kjøreforbud. De kommer til å få salgsforbud og fase seg selv ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"penest i profil" som man sier  :grin2:

Mange vil vel kanskje synes den er hakket kjedelig? Men elegante linjer da (sett andre bedre bilder/farge)

EDIT: kan visst få den i stasjonsvognutgave også (ferrari 456 gt venice) Det var skikkelig turn-off for min del. Er jo ren blasfemi. Hvordan kan de finne på slikt?  :confused:

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

456 stasjonsvogna ble vel kun levert til en prins i Brunei? Jeg har hørt at en av de kom på andre hender også men at prinsen har alle utenom den ene..

Det samme gjelder en hel del andre bilmodeller kjøpt av samme familie (inkl. sultanen)

Endret av Snylter
Lenke til kommentar

Tja, selv om det ikke er i nærheten like pent så synes jeg det er gøy og skulle ønske flere gjorde slik. Samme med Nissan Stagea

9db37bba8cc98a86b68d664926b13e98.jpg

Kommer nok an på utgangspunktet/design. Fins vel biler der ute som nesten ser bedre ut som st.vogn, andre blir det hipp som happ med, mens noen blir det bomskudd å gjøre det.

Vet ikke hvilke eksempler vi kan bruke for å illustrere det?, men f.eks Porsche Panamera er kanskje "innenfor" som estate versjon også, mens Porsche Carrera neppe ville bli vellykket hvis de prøvde å lage den som estate/st.vogn

Lenke til kommentar

Antallet biler sultanen eier er ganske usikkert, det man vet er at de står i diverse haller på et stort område som er avstengt for allmennheten.. Bilene forfaller visstnok siden klimaanlegget i byggene ikke er i gang, økonomien er ikke hva den en gang var og svært mange av bilene har allerede forfalt såpass at det er uaktuelt å bygge de opp igjen..

For noen år siden var det en Ferrari-forhandler som forsøkte å få ut noen biler, de ga visstnok opp til slutt siden de aldri klarte å få papirene de trenger for å få registrert bilene i andre land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...