Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Det brude ikke være surt å selge en bil for 500 000 etter du har brukt 600 000 på den.

Tidligere snakket vi om verdi. Det er revnende likegyldig for meg hvor mye noe har kostet. Hva er det verdt?

Om du styler en bil på denne måten koker du ned kjøpere fra sånn ca to fylker i Norge. Om selger ikke visste dette før han brukte 600k på en Subaru er det leit, men sånn fungerer verden.

Det er svært vanskelig å få igjen penger for noe du har gjort med bilen, ikke umulig, men vanskelig.

Tror du missa litt poenget mitt, jeg er helt enig i at uansett påkost på en bil så får man det ikke igjen.

Men fra 800 til 500, da sier det seg selv at noen har tatt noen runder med seg sjøl. Var bare det. Morsomt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke noe "M" med den bilen annet enn kanskje bakluka? Jeg spyr litt inni meg av at han har italiensk flagg på panseret, ikke vet hvordan detaljer som tegnsetting funker, og det vitner om at han sikkert er like opptatt av detaljene på bilen sin. Han Gir visst kassa også, hva enn det betyr. Lykke til med salget!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det morsomste er jo at han går rundt og forteller seg seg selv og andre at han har en "M3" .

Det er i mitt hodet iallefall langt verre enn en innrømmelse av at man bare har en 320i noen gang vil være.

Lenke til kommentar

https://www.finn.no/160429353

Enda en sokkerøyker.

sokkerøyker.. hahaha dævver :D:rofl:

han der har jo ikke bare røyka litt sokk heller da..

"bilen er chipet opp til 285 hks tilsvarene til en m3 bilen" nei dude.. en M3 av den generasjonen..

har 343 hk så litt igjen å gå på der.

Det der er noe av det verste jeg har sett.. når det kommer til hva noen vil ha igjen for bilen sin.. også for en 320 ci!!

Den slår på laaaangt hold den 530i ESS'en som ble mye omdiskutert i sin tid:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=139359919

Den får jo nesten den 530ien til å virke som ett godt kjøp i forhold :rofl:

Så ille er det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...