Simkin Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 (endret) Også en snart 20 gammel Audi RS4. Bør vel skru litt selv da, eller ha litt oppspart til reparasjoner. Endret 15. oktober 2019 av Simkin Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nå kjører jo snart halve norge rundt med 400+ hk (Tesla), så blir ikke like morro med den gamle RS4'en da. Men sikkert morro å dra på bane med. Må regne med myyye skruing dog. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nå kjører jo snart halve norge rundt med 400+ hk (Tesla) Så langt er det vel Musk som har tjent mest cash på skattepengene vi bruker for å subsidiere elbiler, ja. Kanskje vi burde sponse de som ikke kjører bil også. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Så langt er det vel Musk som har tjent mest cash på skattepengene vi bruker for å subsidiere elbiler, ja. Kanskje vi burde sponse de som ikke kjører bil også. Nå brukes det vel ingen penger på å subsidiere elbiler, er vel heller at det hentes mindre penger inn fra elbiler. Noe alle med mulighet burde benytte seg av. Storkoser meg i Teslan min (som koster meg veldig lite å eie) Men debatt om rettferdigheter og skatt med elbiler kan man ta i andre tråder. Endret 15. oktober 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Dette er sikkert veldig off topic, men det er jo en del raringer som selger ting via auksjonen.no som vi kommer over her i tråden. Er det noen her som kan si noe om hvordan salgene på auksjonen.no foregår etter man faktisk har bydd på en bil? Kan selger si "nei takk" til laveste bud som kommer inn fordi han forventet å få mer, eller er det like bindene for selger som det er for kjøper? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Bud er bindende, mer info her. 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Ja, fant egentlig ut av det jeg lurte på Bud er bindene ene veien, men må oppnå en skjult minstesum før den blir solgt. Evt kan selger vurdere selv om han vil selge til høyeste pris. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Enda værre enn TT og A5 med diesel... S6 diesel. Det finnes en egen plass i helvete for slike bilkonstruktører. Dette er til å grine av. En sportsbil skal ha minst åtte sylindre, slippe ut så mye lyd at ugleunger svimer av når du passerer dem, og fullt pådrag skal gi ringvirkninger i verdens oljeøkonomi. Biler til kona, bestefar og generelt alle gjerrigknarker kan gå på diesel og el. Vet ikke om denne RS4’en har vært posta før, men 339k er vel ikke mye for barndomsdrømmen? https://www.finn.no/159610782 Jeg har kjørt (og eid) diverse biler gjennom tidene, 8 sylindre er på ingen måte noen nødvendighet i en sportsbil, det er heller ikke mye lyd eller høyt forbruk. Uansett er hverken nevnte A5 eller S6 sportsbiler, det er rett og slett litt sporty familiebiler. Første generasjon RS4 er en fantastisk morsom bil. Nei, men 381hk blir for daut. Har du mange km i en slik RS4? Jeg har kjørt ganske mye i en sånn, det er faktisk en morsom bil og 381hk er ikke så verst i den. Jeg har også kjørt en trimma utgave med ca 550hk og det var selvsagt enda litt morsommere. Også en snart 20 gammel Audi RS4. Bør vel skru litt selv da, eller ha litt oppspart til reparasjoner. Det er også en fordel om man får med et par ekstra girkasser på kjøpet. 1. giret er ikke kjent for å tåle så mye juling. Nå brukes det vel ingen penger på å subsidiere elbiler, er vel heller at det hentes mindre penger inn fra elbiler. Noe alle med mulighet burde benytte seg av. Storkoser meg i Teslan min (som koster meg veldig lite å eie) Men debatt om rettferdigheter og skatt med elbiler kan man ta i andre tråder. Man har i realiteten subsidiering av elbiler i Norge da de er fritatt fra avgifter alle andre tilsvarende produkter er ilagt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 https://www.finn.no/131358819 Her er det noen som har røyka sokka sine. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Hva i... Klasseeksempel på at noen tror at det å legge 250 000 i restaurering er det samme som å legge 250 tusenlapper i baksetet på bilen før salg. Han skal ha samleverdi på en bil som er gått nærmere 600k km, og det skal han overbevise noen om på 2 bilder. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Det er ikke Quattro en gang, ikke noe turbo heller. Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Her er en bil med turbo som jeg husker i sommer lå vel til 849 000 elns, du kan se hva den ligger til nå.. og blir fortsatt ikke solgt.. det er en sur kamel å svelge det, spesielt når "Bilen er påkostet i underkant av 600 000,-" Jeg husker i annonsen fra sommeren skrev de noe som "hvis du ikke liker prisen så må vi ikke selge heller" https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=160626043 2 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Her er en bil med turbo som jeg husker i sommer lå vel til 849 000 elns, du kan se hva den ligger til nå.. og blir fortsatt ikke solgt.. det er en sur kamel å svelge det, spesielt når "Bilen er påkostet i underkant av 600 000,-" Jeg husker i annonsen fra sommeren skrev de noe som "hvis du ikke liker prisen så må vi ikke selge heller" https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=160626043 Det brude ikke være surt å selge en bil for 500 000 etter du har brukt 600 000 på den. Tidligere snakket vi om verdi. Det er revnende likegyldig for meg hvor mye noe har kostet. Hva er det verdt? Om du styler en bil på denne måten koker du ned kjøpere fra sånn ca to fylker i Norge. Om selger ikke visste dette før han brukte 600k på en Subaru er det leit, men sånn fungerer verden. Det er svært vanskelig å få igjen penger for noe du har gjort med bilen, ikke umulig, men vanskelig. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Den bilen der har vært til salgs lenge nå.. Lenke til kommentar
fiskerdigg123 Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Den bilen der har vært til salgs lenge nå.. Ikke veldig rart. Noe så grufult Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Guttungen hadde elsket å bli hentet av pappa i en sånn WRX ❤? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) Jo lengre unna orginalstand en bil er jo verre er den å selge. Spesielt om prisen er høy. Endret 17. oktober 2019 av Skosåle Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) Det er vel ikke mulig at dette er en 2020 modell? Ser ut som den stygge Fiat greia fra tidlig 2000. Det er forresten en mopedbil!! til 110.000. Edit: Førstegangsregistrert i 2004 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=160596508 Endret 17. oktober 2019 av VegardBS Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Prisen er ikke engang for den som er avbildet i annonsen... Det er for en ribbet variant. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 her er det dramatikk på gang? får assosiasjoner til Hitchcock-grøsserfilm, men er ingenting i annonsen som tilsier noe slikt https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=156100019 På en måte et ikonisk bilde, selv om det sikkert ikke var "meningen" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå