oOF Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 Toyota kan ikke interiørdesign. Tror ikke det ville blitt bedre med et ekte Toyota-design for å være litt snill. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 Kom igjen da mann, yota-fanboy much? Ser du noe yota i dette interiøret? Nei de har lånt teknologi fra BMW, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 Samarbeidet valgte en plattform og motor. Etter det var bestemt sluttet de å samarbeidet fullstendig. Derfor er Z4 og Supra to helt forskjellige biler å kjøre. Motor, girkasse og understell skal oppføre seg helt forskjellig etter det jeg har lest og sett. Supraen skal være best konfigurert av de to. Det sier vel litt om hva Toyota får til når de legger viljen til. Mulig, men bilen er stygg som juling. Tror de fleste hadde forventet seg noe annet enn en Z4 med Toyota emblemer. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 Mulig, men bilen er stygg som juling. Tror de fleste hadde forventet seg noe annet enn en Z4 med Toyota emblemer. Jeg tror det går seg til i løpet av et par år og folk får et greit inntrykk av nye supraen. Den forrige er jo ekstremt overhypet etter F&F filmene, men det er klart at det er en bil med store muligheter og en holdbar motor. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Mulig, men bilen er stygg som juling. Tror de fleste hadde forventet seg noe annet enn en Z4 med Toyota emblemer.Det er din mening. Mange, inkludert meg synes den ser rå ut. Og som sagt, det er to forskjellige biler. Endret 6. juli 2019 av Randeboy Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 Jeg tror det går seg til i løpet av et par år og folk får et greit inntrykk av nye supraen. Den forrige er jo ekstremt overhypet etter F&F filmene, men det er klart at det er en bil med store muligheter og en holdbar motor. De som har testet den nye supraen har jo skrytt svært mye av den. En meget kapabel morrobil som er nesten perfekt balansert. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Det er din mening. Mange, inkludert meg synes den ser rå ut. Og som sagt, det er to forskjellige biler. Noe spesielt ved den som du synes er rått, designmessig? Jeg er rett å slett nyskjerrig. For meg ser den ut som et misfoster. Honda, derimot, klarte å lage en ny, RÅ NSX. Endret 6. juli 2019 av Simkin Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 Noe spesielt ved den som du synes er rått, designmessig? Jeg er rett å slett nyskjerrig. For meg ser den ut som et misfoster. Honda, derimot, klarte å lage en ny, RÅ NSX. Hele bilen egentlig. Ikke noe fan av falske luftinntak som har tatt av litt de siste åra, men kunne gjerne ha eid en Supra om jeg skulle ha investert i en sportsbil. At den er en veldig morsom trackday-bil er jo ikke et minus. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 Hele bilen egentlig. Ikke noe fan av falske luftinntak som har tatt av litt de siste åra, men kunne gjerne ha eid en Supra om jeg skulle ha investert i en sportsbil. At den er en veldig morsom trackday-bil er jo ikke et minus. Ok, hver sin smak selfølgelig. Men, Nissan klarte nå å lage en oppfølger til R34 GTR som er noe "for seg selv", og som jeg nevnte, Honda klarte å komme opp med en ny NSX som også er noe for seg selv. Da er det jo skuffende (synes jeg) å se Toyota komme med GT86 basert på Subaru og Supra basert på BMW. Hadde jeg skulle kjøpt en Japansk sportsbil idag, så hadde nyeste Supra kommet ganske langt ned på lista. GTR hadde vært rimelig høyt oppe, sammen med NSX. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Mener på Mr demuro sa at flere av de falske luftinntakene pluss en hel del annet på bilen er ment som forberedelser for tunere - virker som Toyota håper sterkt på at bilen skal bli en favoritt hos moddere og legger mye til rette for dem. Endret 6. juli 2019 av toth Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) De falske luftinnakene er der i tilfelle man vil modifisere bilen. Den har også ekstra plastikk i grillen som kan fjernes for bedre kjøling om man vil trimme/tune. Så en video hvor de benket en, den hadde 375hk fra fabrikk, ganske heftig med tanke på at oppgitt hk er 330! Edit, han over her sa mye av det samme. Denne hadde jeg lett kjøpt om jeg hadde hatt plass/penger på konto: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=148067129. E39 m5 med fin km og lav pris. Endret 6. juli 2019 av Skosåle Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2019 Dette blir vel nærmere normalpris, nå som man kun skal betale moms på 20 år gamle biler ved import. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2019 Når du først skal ha en Jaguar, så gå all in: https://www.finn.no/151717540 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 10. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Eg veit ikkje om eg har lagt ut bilen min til rett pris, men eg veit i hvertfall at eg ikkje selge til denne karen. Bilen ligger ute til 63.9 høvdinger i øyeblikket forresten. Hei! Jeg vil gjerne gi bud på 28.000 kr + omreg. Jeg vil gjerne kjøpe bilen din. Prisen som er satt, er beregnet på drivstoff og kostnader for tur. Prisen er også lav siden jeg vil kjøpe bilen din som rep.objekt/delebil. Dette gjør jeg ikke fordi bilen i seg selv er en delebil, men slik at du slipper 2års reklamasjonsretten. Så alt som skjer med bilen etter kjøp er i mine hender, bilen selges altså uten noe form for garanti av selger. Aksepterer du budet kommer jeg å henter bilen idag, kom gjerne med motbud! Mvh, Matias Ny bruker, intet telefonnummer, ingenting. Veldig troverdig. Endret 10. juli 2019 av Drunkenvalley 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2019 Var det ikke denne som lå ute til salgs veldig veldig overprisa for en stund siden? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=151613025 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2019 Var det ikke denne som lå ute til salgs veldig veldig overprisa for en stund siden? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=151613025 ja, og nå er den bare overprisa. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2019 Hvis vi snakker om overprising: Cadillac LaSalle Cadillac LaSalle 345-A 1931, 114 800 km, kr 1 150 000,- Porshe og audi har også en del dyre biler sier de er mye feil på de, så prisen burde man forvente mere. Ser ikke disse bilene er beregnet på lange turer om sommeren. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 10. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2019 Hvis vi snakker om overprising: Cadillac LaSalle Cadillac LaSalle 345-A 1931, 114 800 km, kr 1 150 000,- Porshe og audi har også en del dyre biler sier de er mye feil på de, så prisen burde man forvente mere. Ser ikke disse bilene er beregnet på lange turer om sommeren. Hva synes du den Cadillacen burde koste da? Ang. Porsche og Audi: https://www.dinside.no/motor/dette-er-den-mest-palitelige-bilen/70784625 Tror nok de fleste Porsche-eierne er uenige med deg ang. om bilene er beregnet for lange turer om sommeren. Kanskje med unntak av GT3 og GT3 RS, de er nok litt slitsomme når man skal kjøre i timesvis om gangen. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2019 Hva synes du den Cadillacen burde koste da? Ang. Porsche og Audi: https://www.dinside.no/motor/dette-er-den-mest-palitelige-bilen/70784625 Tror nok de fleste Porsche-eierne er uenige med deg ang. om bilene er beregnet for lange turer om sommeren. Kanskje med unntak av GT3 og GT3 RS, de er nok litt slitsomme når man skal kjøre i timesvis om gangen. Cadillacen er et samleobjekt hvor den likegjerne kunne kostet en million kroner mer og den "rette" eieren hadde ikke brydd seg. Vanskelig å sette en verdi på sentimentalitet. Forøvrig stoler jeg ikke et sekund på noe som helst som J.D. Power produserer av statistikk (ref artikkelen). J.D. Power er et reklamebyrå som ofte baserer statistikkene sine på ekstremt cherry pickede merker og modeller, eller på spørreundersøkelser. Chevrolet er veldig kjent for å havne høyt på J.D. Powers sine lister, når de ofte er bunnplassert hos andre, f eks Forbes Consumer Reports MotoEasy Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 10. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2019 Cadillacen er et samleobjekt hvor den likegjerne kunne kostet en million kroner mer og den "rette" eieren hadde ikke brydd seg. Vanskelig å sette en verdi på sentimentalitet. Forøvrig stoler jeg ikke et sekund på noe som helst som J.D. Power produserer av statistikk (ref artikkelen). J.D. Power er et reklamebyrå som ofte baserer statistikkene sine på ekstremt cherry pickede merker og modeller, eller på spørreundersøkelser. Chevrolet er veldig kjent for å havne høyt på J.D. Powers sine lister, når de ofte er bunnplassert hos andre, f eks Forbes Consumer Reports MotoEasy Enig angående Cadillacen, det var derfor jeg ville ha utav LMH1 hva han mente denne var verd, mest for å se om han forsto hva slags segment den er i. Har ikke satt meg voldsomt inn i disse undersøkelsene og kilden bak hvis jeg skal være ærlig, bare søkte opp en av de nyeste norske artiklene. Ser at de siste avsnittene omhandler litt kildekritikk. Inntrykket mitt er uansett at Audi og Porsche sjelden havner nederst på sånne lister, dvs. det motsatte av LMH1s påstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå