Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bakhjulsmaskin det der. Må i hvert fall vite hva man gjør dersom man skal bruke den på bane. Som oftest når jeg ser folk på en 250 2-takter, så er framhjulet langt oppi skyene på hoppene osv :D Tørr ikke tenke på hvordan det kunne endt i hendene på en av de folka.

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Kortversjon: Tinius Nagell-Erichsen kjøpte bilen ny, og ansatte en privatsjåfør som kunne kjøre ham rundt i den hvor enn han skulle. Stort sett et par mil om dagen, kanskje noe lengre på søndagsturer. Tinius satt alltid foran. Privatsjåføren var uheldig og bulket bilen i et tre, og fikk etter det sparken av Tinius. Tinius tapte vel den påfølgende rettssaken og døde kort tid etter.

Bilen havnet deretter hos Europris-arving Dag Høilie. Han kjøpte den ut av dødsbodet, og brukte den som daily driver mellom Fredrikstad og Oslo, men fant fort ut at den ble litt for stor i bytrafikken. Dessuten var ikke bakhjulsdrift godt egnet på vinteren. Han byttet Maybachen i en bil som var langt mer egnet for norske forhold, og som han var så fornøyd med at han senere kjøpte en til: Bentley Continental GT.

Deretter havnet Maybachen hos diverse bruktbilforhandlere med tilsynelatende stormannsgalskap. Den har vært byttet inn i båter, flere biler på en gang og gudhjelpemeg-hva-ellers. Den har vært i Drammen, Moss, Tromsø og hvor enn den nå befinner seg - og har egentlig aldri "kommet hjem" noe sted siden den var hos, tja, Høilie, egentlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Syns det er kult de har satt inn en BMW V8er i en E30, jeg har samme motoren i min,

de gamle E30ene er jo ikoniske og veier nesten ingenting.

Syns 540ien min går bra med motoren, så da kan dere jo forestille dere denne med "shavet" bort pluss-minus 700kg.

Å ha en slik bil som også er godkjent i manuell tror jeg blir en veldig morsom bil å kjøre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...