Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Nå får jeg innmari mange e-poster om nye innlegg i denne tråden. I og med at jeg liker å ha varsling på, kunne dere laget en egen tråd om dette dere diskuterer ?

ehh, da er det nok heller du som må gå på dine profilinnstillinger og skru av e-post varslinger, innlegg vil jo bli postet her uansett hva som diskuteres.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mente ikke å være frekk :) jeg liker å få varslinger i denne tråden når noen ligger ut en link fra Finn, og evt er par kommentarer til dem. Slik det pleier å være. Derfor ønsker jeg ikke å slå av dette. Men ikke 30 e-poster hvor man diskuterer forsikringer og alt mulig annet. Men ser ut som at det har roet seg nå og at vi er tilbake til normalen :)

Lenke til kommentar

Det er vel ingen grunn til å aktivt advare om pant i bilen i en annonse.

Neida, det har jeg aldri ment(finn pleide forresten å ha en link til "sjekk pant", er den borte?) - jeg mente at det er innafor å nevne her på forumet, å gjøre folk oppmerksom på at pant kan utgjøre en risiko om man ikke gjør prosessen skikkelig.

Lenke til kommentar

Neida, det har jeg aldri ment(finn pleide forresten å ha en link til "sjekk pant", er den borte?) - jeg mente at det er innafor å nevne her på forumet, å gjøre folk oppmerksom på at pant kan utgjøre en risiko om man ikke gjør prosessen skikkelig.

Ah ja det er jo noe annet.

Mulig jeg tolket det i farta som at man bør alltid opplyse om pant. Jeg opplyser om det ved selve visningen, så jeg kan forklare prosessen i samme sleng. Ellers risikerer man å jage bort folk som tror det er en tungvint prosess feks.

Lenke til kommentar

Fikk du noe svar av han? Vet det er mange som bare overser enkelte meldinger fordi dem gidder ikke ta diskusjonen og mener det blir bare useriøst. Eller at de vet dem har rett og gidder ikke expose seg noe mer :p

Han leste meldingen med en gang, men har enda ikke svart på den.

Skal jeg sende purring?

Fisj så stilig !

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=137953114

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...