Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er som nevnt tidligere på jakt etter en Subaru Impreza, aller helst Blobeye generasjonen 02-05.

Fordi jeg har hatt 4 BMWer tidligere og vil prøve noe nytt, jeg tenker Impreza med manuell, turbo, 4x4 og et litt sprekt utseende er interessant.

Men dæven å de virker overprisa om dagen, se på den første blå til 150 tusen, jeg føler det er for mye penger for en sånn type bil.

https://www.finn.no/car/used/search.html?engine_effect_from=200&engine_fuel=0%2F1&stored-id=28753809&make=0.810&sort=2&transmission=1

Lenke til kommentar

Jeg er som nevnt tidligere på jakt etter en Subaru Impreza, aller helst Blobeye generasjonen 02-05.

Fordi jeg har hatt 4 BMWer tidligere og vil prøve noe nytt, jeg tenker Impreza med manuell, turbo, 4x4 og et litt sprekt utseende er interessant.

Men dæven å de virker overprisa om dagen, se på den første blå til 150 tusen, jeg føler det er for mye penger for en sånn type bil.

https://www.finn.no/car/used/search.html?engine_effect_from=200&engine_fuel=0%2F1&stored-id=28753809&make=0.810&sort=2&transmission=1

Om du har hatt 4 BMWer tidligere er du vel vant med overpriset bil fra før?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om du har hatt 4 BMWer tidligere er du vel vant med overpriset bil fra før?

Det er litt misvisende fordi det har vært gamle bmwer som ikke har kostet så altfor mye å kjøpe inn og vedlikeholde.

Når jeg mener overpriset da mener jeg hvordan de er å kjøpe inn, samme prisen kan man få en ganske fin BMW.

Hva som drar prisnivået til impreza så mye opp vet jeg ikke, god kvalitet kanskje.

Grunnen til jeg vil ha Impreza så mye er fordi jeg tror det er en bil som passer bra for landet som helårsbil og som passer meg som er bilinteressert bra med alt den tar med til bordet med 4x4, manuell, turbo, utseende osv osv.

Lenke til kommentar

Bare å sjekke på typ blocket.se og mobile.de, samt regne litt på importkostnader så finner du fort ut om de i norge er overpriset eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...