Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo typisk BS som selgere skriver. "Dette her er 120% gullgruve både nå og på sikt, en helt superduper investering som jeg selger kjempebillig fordi jeg driter penger og ikke ønsker å gjøre supergode investeringer selv, men heller hjelpe andre med superduper-investeringer når det gjelder bil".

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hm, 11k er ikke akkurat syk profitt? 200k - 189k minus flybillett, ferje, drivstoff.. Netto fortjeneste et par kr.

Jeg så ikke akkurat mye rust på den i annonsen?

Om ett rustent, ihjelslitt eksemplar er verdt 200k så burde vel ett eksemplar i langt bedre stand være verdt en god del mer, eller? Sist jeg sjekket var ikke akkurat rust og patina positivt på biler.

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Det var en BMW M3 Sport Evo til salgs på Finn for 1-2 år siden. Selger ville ha rundt 600.000 for den. Veldig pen men litt mange kilometer.

Plutselig var den solgt. Litt senere dukker den opp på Mobile.de (tyske "Finn") for over en million NOK. Om den solgte der er jeg ikke sikker på, men er jo slik at noen marked (land) har ekstremt mye mer interesse og er villige til å betale mer.

Også så klart at et land med over 80 millioner innbyggere betyr en litt større gruppe med potensielle kjøpere.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

https://www.finn.no/136580065

Effekt 215 Hk

"Motor og Gir:

Vortech V2 Kompressor (Oppgradert ny i feb.18) // 420HK i Motor, 365 på Nav/ Supersprint Rustfri Eksos m/Eisenmann Endestusser

Motoroppgraderinger er ikke oppført i vognkort."

Skal bli en fortryllende dag når du blir stoppa med dette svineriet under panseret

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...