Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke se på en slik dab-adapter som snarvei av den enkle grunn for at dette er noe alle monterer i bilene sine.

Har sett dette på biler hvor selve dab-adapteren høyst trolig er verdt mer enn selve bilen til biler i millionklassen.

Ofte er det rett og slett manko på informasjon at man kan få slikt integrert som er årsaken til at biler i en høyere prisklasse har slike løsninger som dette.

Forøvrig, hva er det som gjør oljeservicen på denne bilen så dyr?

Nå vet jeg ikke sikker, men min A6 var rundt den prisen for service, sjekk og filtere ihvertfall hos Møller. Gjorde alt selv til 2000 i deler...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke se på en slik dab-adapter som snarvei av den enkle grunn for at dette er noe alle monterer i bilene sine.

Har sett dette på biler hvor selve dab-adapteren høyst trolig er verdt mer enn selve bilen til biler i millionklassen.

Ofte er det rett og slett manko på informasjon at man kan få slikt integrert som er årsaken til at biler i en høyere prisklasse har slike løsninger som dette.

Det er jo uansett trist, blir ikke noe bedre av at folk tror det er DAB som er problemet når de har blitt lurt til å kjøpe en crappy adapter med vinduantenne...

Lenke til kommentar

Jeg har a6 som riktignok er eldre enn den i annonsen, men jeg har aldri betalt i nærheten av det for original service.. liten ligger på 4-6k, og stor på 6-8k. Gamlingen har hatt A8 lenge, og de tar ikke over 10k for den heller.

Prisoverslag fra Møller fra 2017 for service 180k km på en A6 3.0TDI Allroad 2007.

IMG_20181105_104244.jpg?dl=1

Endret av Darkbill
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prisoverslag fra Møller fra 2017 for service 180k km på en A6 3.0TDI Allroad 2007.

IMG_20181105_104244.jpg?dl=1

Syk pris.

Her er et nåværende tilbud fra Audiforhandleren her - nå er dette altså tilbud, men når de tar 3990 på tilbud kan du være ganske sikker på at de ikke tar 12k til vanlig.

Nå er det knalltibud på inspeksjonsservice på 4-syl 2009-modell eller eldre – kun 3 990,- ved 30 km intervall og 4 990,- ved 60 km intervall. 

På A4'n betalte vi nylig dette for 60kkm service ink regreim:

S1KP5yN.png

Endret av toth
Lenke til kommentar

Det der er jo helt sykt..

kjenner faktisk en jeg jobbet med noen år fra 2009 som henta seg en Audi fra møller i vestfold og han sa bare "aldri mer"

Tok service på S8'en jeg har nå selv. Litt over 10 liter olje og filter kom på 2500kr med rabatt som svogeren min har. Filteret var veldig spesielt og dyrt.

https://www.finn.no/133090916

Ser den er til salgs nå for 389k. Fulgte med på auksjonen på denne, det er inkassobil med NAF test osv. Trengte kun nye dekk og litt lakkskader på felg, ellers hel og fin. Endte opp med å bli solgt for 301k, så selv etter pruting og en måned eller to i showrommet er det fin fortjeneste :)

Lenke til kommentar

Slike priser på Audi-servicer gjør meg glad for at jeg kjører japansk.

Når vi først snakker om japansk, har bare hatt bmw i alle år men nå i det siste har hatt veldig lyst å gå over til japansk.

Har faktisk vært på vippet før til å kjøpe det.

Sikla en del på denne, sikkert vært innom 10 ganger bare for å se:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=126414753

Lenke til kommentar

Når vi først snakker om japansk, har bare hatt bmw i alle år men nå i det siste har hatt veldig lyst å gå over til japansk.

Har faktisk vært på vippet før til å kjøpe det.

Sikla en del på denne, sikkert vært innom 10 ganger bare for å se:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=126414753

Håper du er glad i å fylle bensin, for den der drikker like mye som en gedigen amerikansk V8.

Lenke til kommentar

Jammen er verdt det så det går bra :wee:

(søkte litt på google og avg. mpg er 20, dvs. 8.5 km per liter shiiiit hehe)

men har litt med ossen man kjører å, kan bruke mindre med snill kjøring.

En Renault jeg kjører nå ligger på gjennomsnitt 8.6km per liter med en puslete 1.6L motor. Regner vel med at det er fordi den ligger på 3000rpm i 90km/t.  :hmm: Kjører hovedsaklig på hovedvei 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...