Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det største problemet er CAPS LOCK, spør du meg! Synes kirkegården var en moro setting, og de fleste bildene var "gode nok". Detaljbildene er ute av fokus, og han blender seg selv med blitzen, noe som vitner om at kamerakunnskapen til vedkommende ikke er helt der de burde være.

Endret av Klykken-
Lenke til kommentar

Enkelte har aldri sett ordentlig lakk, og tror det skal være sånn.

Satt og kikket på et par amerikanere, 2018mod tror jeg det var. Der har selger tatt nærbilde av appelsinhud. Det synes jeg er trist. Over 1mnok og så ser lakken slik ut. Skal se om jeg finner bildet jeg så.

Edit, husket feil. 2mnok var prisen, og her er bildet:

171_982803481.jpg

Endret av Minus
Lenke til kommentar

De har foklart hvorfor det står "A7" i andre avsnitt.

Bil til 500 laken skal ikke ha DAB-adapter fra Elkjøp..

Til Audi får man OEM replacement DAB integrert som originalt til 5-6000 ferdig montert uansett... 3-4 om man bruker en time med Biltema verktøy selv. Hvis det er brukt en snarvei der vil jeg ikke tenke på resten siden oljeservice koster rundt 12k

Lenke til kommentar

Til Audi får man OEM replacement DAB integrert som originalt til 5-6000 ferdig montert uansett... 3-4 om man bruker en time med Biltema verktøy selv. Hvis det er brukt en snarvei der vil jeg ikke tenke på resten siden oljeservice koster rundt 12k

Jeg vil ikke se på en slik dab-adapter som snarvei av den enkle grunn for at dette er noe alle monterer i bilene sine.

Har sett dette på biler hvor selve dab-adapteren høyst trolig er verdt mer enn selve bilen til biler i millionklassen.

Ofte er det rett og slett manko på informasjon at man kan få slikt integrert som er årsaken til at biler i en høyere prisklasse har slike løsninger som dette.

Forøvrig, hva er det som gjør oljeservicen på denne bilen så dyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...