Isbilen Skrevet 15. september 2018 Rapporter Del Skrevet 15. september 2018 Tar jeg førstepremien i lotto i dag, blir det kjøp. Kors på halsen. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. september 2018 Rapporter Del Skrevet 15. september 2018 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=128200849&fks=128200849 Holy shit!! Chaser med skilter i Norge. Ser for meg mest ut som ca en Camry med bakhjulstrekk og rattet på feil side. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. september 2018 Rapporter Del Skrevet 15. september 2018 Ser for meg mest ut som ca en Camry med bakhjulstrekk og rattet på feil side. Ja, "Camry" ment for det japanske markedet med 1JZ (Twin Turbo rekkesekser) på 300 hk, sleeper status IMO. Hadde den ikke kostet 300K så hadde jeg nok kjøpt en Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 Old but gold annonse https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=66046446 3 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 Fin den! Likte siste bildet. Er ikke annonsene på Finn daterte lenger, eller er det bare jeg som er for dum for å se hvor det står? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 De har av ukjent grunn valgt å fjerne dateringen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 Å vite hvor lenge en annonse har ligget ute er til kjøpers fordel. Kanskje det er gjort for å være grei med selgerne. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 Annonsene på Torget er fortsatt datert, men bil har vel ikke hatt dato på en stund. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 Fryktelig synd om de fjerner datering. Greier ikke stole på mange nettsider uten dato, enten det er annonser, artikler eller andre ting. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 De har fjernet dato på bilannonsene fordi bruktbilmarkedet er gått helt i stå. Jeg mener biler i snitt lå ute 68 dager sist jeg hørte statistikk. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 Fryktelig synd om de fjerner datering. Greier ikke stole på mange nettsider uten dato, enten det er annonser, artikler eller andre ting. Når det var datering også så brukte de fleste større bilsjapper å bare endre alle annonser en gang per døgn. Sikkert et script eller noe laget for at ingen skulle se at den og den annonsen hadde ligget ute 6 måneder. Nå må man føre statistikk selv skal man finne ut liggetid. Forøvrig har jeg hørt fra en større bilsjappe at 3 måneder var deres snitt på salg. Det er jo en kjensgjerning at de fleste butikker overhodet ikke har travelt med å selge biler og mer enn gjerne sitter på dem gjennom både vinter og vår av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 Ideelt sett burde det jo stå tidspunkt for både "først postet" og "sist endret". Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Dato på annonse er bare borte på PC. På finnappen står det annonsen dere snakker om er fra november 2015. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Her burde det være mulig for flittige hender å lage en statistikk-bot med webside og reklameinntekter... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 Boliger tilsalgs vises kun med sist endret. Dette liker jeg svært dårlig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 Du må føre din egen statistikk for de du følger. For et par år siden var det en side som het boliga.no som førte statistikk over boliger som lå til salgs. Liste med alt og klikkbare linker. Der sto statistikk på pris, liggetid, kvm pris, evt justering av pris osv. Ser ut som at meglerstanden har klart å knuse denne siden. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 Må da være enkelt for de som kan programmering å lage et program som lagrer: finn.no/123456 dato:27/09/18 I tekstformat for hver oppføringen som gjøres innenfor hver kategori. Så kan man evt søke opp aktuelle finn-koder og se liggetid. Dette er jo en veldig basic måte å presentere det på. En med lrogrammeringsskills kan nok gjøre noe mer fornuftig ut av dataen. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Må da være enkelt for de som kan programmering å lage et program Selvfølgelig, men enda enklere ville det jo vært om finn gadd å presentere datoene sjøl. Det skal være unødvendig å måtte programmere selv for å få grunnleggende informasjon om annonser på "Norges største markedsplass". Endret 27. september 2018 av frohmage Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. september 2018 Rapporter Del Skrevet 28. september 2018 Må da være enkelt for de som kan programmering å lage et program som lagrer: finn.no/123456 dato:27/09/18 I tekstformat for hver oppføringen som gjøres innenfor hver kategori. Så kan man evt søke opp aktuelle finn-koder og se liggetid. Dette er jo en veldig basic måte å presentere det på. En med lrogrammeringsskills kan nok gjøre noe mer fornuftig ut av dataen. Nå er jeg ganske sikker på at scraping er imot betingelsene til Finn så, her har de nok bukta og begge endene. Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 9. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2018 Fant denne i arkivet https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=24006961 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå