Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke fra Finn, men kom over dette innlegget på Facebook nettopp, postet i en "kjøp og salg"-gruppe :rofl:

------------------------

"Golf..ish"

Siden det ble problemer med forrige annonse på dette fartsvidunderet, så gir jeg den en sjanse til.1993 modell, har en del kilometer igjen før den blir spiker. EU godkjent frem til 30 April 2019.

Forrige sjåfør har brukt den til å flytte på noen andre biler, så helt bulk og ripefri kan jeg ikke si at den er. Rust kan jeg garantere.

Hvis du fortsatt vil være singel så er dette bilen for deg, den bør dusjes utvendig og innvendig.
Substituttet står parkert i Brønnøysund og vises kun når det er mørkt.

Utover dette så er det en grei bil og har blitt brukt daglig.
Utstyr: Ratt, hjul med og uten pigger, låsfri bakluke og en masse andre brukte deler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rust i understell er ikke unikt for VAG, slik blir det når statens vegvesen driver med salting selv på tørr asfalt om vinteren. Aldri før har det blitt saltet så mye som forrige vinter, og løkhuene i statens vegvesen påstår de salter etter "salt smart" opplegget dems hvor de skal bruke mindre salt.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det vises jo ofte her inne at folk er negative til en bil med litt kilometer under beltet.

Det er lettere å bare utelukke de bilene enn å begynne å sjekke oppi:

Generell driftsikkerhet på den modellen etter x antall år og x antall km

Se igjennom vedlikeholdet

Sjekke opp i hvilke slite deler som er byttet og når.

Lenke til kommentar

En bil som har kjørt 100.000km i byen vil være i betraktelig dårligere tilstand enn en som har kjørt 150.000km på motorvei.

Spør man selger vil jo de alltid svare at de har kun kjørt langturer med den. Såvidt jeg vet er det ikke noen måter å finne f eks gjennomsnittslengden på antall turene en bil har hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...