Evil-Duck Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) 2004 modellen jeg solgte for 3 års tid siden hadde intervall på 140k men måtte likevel bytte den på 70k i 2011 på grunn av alderen. Endret 16. august 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) I hate to break it to you... Hahah. Joda, er klar over det blir å skje Endret 16. august 2018 av Quakecry Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Eller 17.. kan dog variere på modell, Audi er såpass freidige at prisene er proporsjonalt økende med tallet etter A-en. Timeprisen på en A6 er høyere enn på A3, selv om nøyaktig samme jobb skal gjøres med nøyaktig samme del. Ja det er klart det koster, er VAG bilene verksteder lever av. Disse 2.0 motorene har som regel intervall på 120 tusen. Så spørs det litt når første ble tatt, den kan jo ha blitt tatt på alt fra 100 til 130 f.eks. Før var det ofte tidsintervall på 5 år også, dette har de tatt bort for de aller fleste modeller nå. Kun KM intervall som regel. Men må alltid sjekkes hos forhandler på hver enkelt modell da taster de inn i et system og får opp intervallet sånn. Slike ting har de sluttet å skrive på papir/instruksjonsbok da det kan forandres etter hvert elektronisk. Det var vel denne 2.0 tdi pumpedyse som hadde problem med oljepumpehavari som etterhvert tok de fleste motorene. Men vet ikke om denne er pumpedyse eller common rail, tror denne er så gammel at den har pumpedyse. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Pumpedyse motor ja, BKD. Vil tippe det er 120.000 intervall. Mener det er 150.000 etter 2007. Endret 17. august 2018 av Simkin Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Mine 2.0 er 2009 og faktisk 180k iflg Audi. Endret 17. august 2018 av toth Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Mine 2.0 er 2009 og faktisk 180k iflg Audi. Da vil jeg tippe du har Commonrail? Fra 2010 har Commonrail 210.000km intervall, mener det var 180.000 opp til 2009. Endret 17. august 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Snekkeredvin Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Ikke bil anonsen men ganske morsomt https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=126565561 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Tror du han har 10mm hylsene mine også? Lenke til kommentar
Snekkeredvin Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Samle/tulle objekt ? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=124425012&fks=124425012 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Samle/tulle objekt ? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=124425012&fks=124425012 285Km/t og 0-100 på 5.2 sek. Kun 950 lagd, 630 venstreratta og 250 høyreratta. Dette var vel å engang verdens raskeste "familie sedan" Absolutt ikke noe tulleobjekt Endret 17. august 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Synes det var litt få bilder for å selge en såpass spesiell bil. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Bare dumt det ikke er en original bil. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Fremdeles en gammel Opel (Vauxhall). Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Hadde den vært orginal så er nok prisen forsvarbar, men som @Snylter nevener så er den jo ikke det. Og du må nok lengre på skogen med den @Syar2003 denne var forut sin tid. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Ja , Opel med lotus motor. Sikkert fett for rånere The Lotus Carlton (other names include Vauxhall Lotus Carlton, Lotus Omega and Opel Lotus Omega) is a Vauxhall Carlton/Opel Omega A saloon upgraded by Lotus to be a 177 mph (285 km/h) sports saloon with acceleration to equal contemporary supercars. Like all Lotus vehicles, it was given a type designation—Type 104 in this case. The external differences were minimal with the addition of a rear spoiler, vents on the bonnet, Lotus badges on the front wings and bootlid, a bodykit and considerably wider wheel arches distinguishing it from a standard Carlton/Omega.[1] The car was only sold in one colour, a shade called Imperial Green, a very dark green that in anything but direct light appears black.Fremdeles er det en Opel Vauxhall , eller ? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lotus_Carlton Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Ja det er en Opel, men hva så? Dette var jo noe av det heftigste du fikk kjøpt på tidlig nittitallet av "familie sedaner" om ikke den heftigste. Endret 18. august 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Litt av grunnen til at den var "verdens raskeste" var kanskje at den kom i de tider da i hvert fall Mercedes og BMW, etter litt dårlig PR i form av litt mange dødsulykker, ble enige om ikke å oppgi høyere toppfart enn 250 km/t på familiebilene sine. Men Lotus-Opelen fikk skryte. Endret 18. august 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Kjapt google søk, så var heftigste Mercedes i 1992 600SL? 0-100 på 5.7 og uten fartsperre gjorde den 273km/t. Og dette er jo ingen familie bil heller. 500E blir vel da mest naturlig å sammenligne med, og der mangler det litt opp til opelen. M5 fra den tiden ser heller ikke ut til å hamle opp rent ytelsesmessig. (Det er jo ikke store forskjeller selfølgelig) Så i 1992 og rundt der vil jeg tippe det var lite/ingenting som hamlet opp med Opelen i "familiebil klassen", men såklart kunne jo BMW og Mercedes også skrytt av lignende ytelser. Uansett, jeg er ingen Opel fan men det er en rå bil spør du meg. Selv etter dagens standard. Endret 18. august 2018 av Simkin Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82589863 Ikke helt den Aston Martin jeg tror James Bond ville likt å kjøre.. med mindre M måtte kutte i budsjettet, 007 pleier å ødelegge litt mye av Q-s ting Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82589863 Ikke helt den Aston Martin jeg tror James Bond ville likt å kjøre.. med mindre M måtte kutte i budsjettet, 007 pleier å ødelegge litt mye av Q-s ting Den ser jo helt lik ut som en av de SMÅ Toyota'ene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå