Luske_Ludvig Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103944174 Vet egentlig ikke hva jeg skal synes om denne. Syns det er litt helligbrøde å lage noe slikt. Er litt blandet. Ja men er jo ikke skilter på skiten. Kan jo bare kjøres på Rudskogen. How cool is that Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Den har da ingenting på Rudskogen å gjøre, passer bedre på Gardermoen. 1 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 (endret) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=125634719 Supra til 730 000kr. Mulig venstrestyrt forsvarer prisen, men i utgangspunktet er min umiddelbare tanke at det er litt dyrt. Lite info om motorbygg, men stilig bil. Endret 3. august 2018 av Minus Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 (endret) Snakket med en senest i går hvor jeg mente at en Supra fortsatt er grisebillig i forhold til hva de vil koste om noen år. Sammenlignet med eldre Porsche, Bmw M3 og Skyline, hvor prisene har skutt i været de siste årene. Kanskje jeg tok feil?? Endret 4. august 2018 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Steike det er mye penger å betale for Supra. Men prisene skal vel opp ... jeg har alltid likt disse veldig godt, men kommer aldri til å kunne forsvare ovenfor meg selv en slik pris. Man kan jo se dette igjen på BMW E30 selv om ikke det er i samme skala. Jeg hadde flere av dem på tidlig 2000 tallet. De ble kjøpt for underkant 50k. Hadde jeg spart på 4 5 av dem i dag, så hadde jeg vært millionær. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Må innrømme har siklet en del på denne M5en, eneste som er litt surt er at den har vært kollisjonsskadet og prisen er muligens en smule høy, ellers liker jeg den veldig https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=116047237 forstår det som at det er foretatt karroseribytte fra en skadet tysk bil ,ikke at denne har vært skadet? Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 forstår det som at det er foretatt karroseribytte fra en skadet tysk bil ,ikke at denne har vært skadet? Nei , jeg tok nok feil. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Tror ikke den m5 er så dum ... men fortsatt bra med peng for eldre bil. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Tok et kjapt søk på mobile.de i går. Fant to LHD Supra til 40k Euro. Så i den norske på finn er det vel et seriøst motorbygg som drar opp prisen. Kanskje det finnes byggetråd på et supraforum en plass? En ting jeg kom til å tenke på, siden bilen åpenbart har blitt levert med ratt på begge sider; vil det ikke bli betydelig billigere å kjøpe RHD og bygge om til LHD? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 (endret) Det ligger en N/A ute for 220K, samme år og gått omtrent like langt. 500K prisforskjell var stort. Lurer på om hjulene og rattet er godkjent og skrivd inn i vognkort. Får håpe han forsvarer prisen med at motor har smidd innmat og det er big turbo som er fullt godkjent. Edit: N/A var visst RHD Endret 4. august 2018 av VegardBS Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 730k høres ut som at han bare har funnet på en pris. Det er mulig at disse supraene skal opp i pris, men da snakker vi nok først og fremst om strøkne originalbiler med relativt lav kilometerstand. Ombygde bastarder kommer aldri til å få noen voldsom verdi, det ser man på en haug av andre biler som har hatt verdistigning de siste tiårene. 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Er noe sånn lovlig, og er det i hele tatt mulig å kjøre mtp humper etc. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Er noe sånn lovlig, og er det i hele tatt mulig å kjøre mtp humper etc. Det lurer jeg på også. Ser ingen skilter på noen av bildene heller. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Det er garrantert luft så en hever bilen med er tastetrykk når en faktisk skal kjøre. Men nei, det er svært vanskelig å få godkjent luft understell så tipper den ikke er lovlig. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Sjekka litt på nett om luftfjæring med TUV papir, for at det skulle bli godkjent må man ha bumpstops stod det på nettsida. Ser ikke ut som om han har de lenger Lenke til kommentar
DD- Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Det er skilter på den Subaru'en. Han har hatt luft lenge og de bildene er tatt fra et Stancemeet i Polen. Vet ikke om det er godkjent derimot. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Begynner nok å bli litt gammel, for synes det blir litt harry. Ville da heller gått for sånt noe: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=124114701 1 Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 "god bilen" / "go biln" - sukk. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Det lurer jeg på også. Ser ingen skilter på noen av bildene heller. Tipper det er luftfjæring i den. Uansett litt harry bil synes nå jeg. Og prisen er jo mye mye høyere enn min 2008 S8 med flere hester, finere interiør osvosv... En stanced bil til den prisen må du virkelig finne en enthusiast som gidder å kjøpe. 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Kommer aldri til å skjønne meg på norske annonser. Legger ut link til en finn annonse på Facebook med pris 38k og (kom med bud men over 30k) Selve annonsen har masse utropstegn, 43k pris og teksten MÅ BORT FORT Bestem deg, skal den bort, skal du ha 43, skal du ha 38, skal du ha minst 30?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå