Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7-er og S-klasse kler svart, uten tvil.

Grønn 7-er er veldig fjortis attention whore. Denne har gått som rånerbil, det sier vel alt.

De kler svart ja. Men det er jo like kjedelig som finsk fjernsynsteater...

 

Svart S og 7 sier "Se! jeg har penger, men er en konservativ gubbe".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller så er det klassikeren...

 

'Minstepris xx kroner, men bud kan mottas'

 

Er du åpen for bud, eller er minsteprisen xx kroner? Bestem deg...

Kommer litt an på hva de tenker og hvordan de ordlegger seg. Personlig skriver jeg aldri at bud kan mottas, da folk gjør det uansett. Men hvis du vil ha X antall kroner for noe, men kan godta bud så ser jeg det på sånn at du kan kjøpe her og nå for X, men hvis du byr under så kan du få den for mindre hvis ingen andre er interessert. Altså at man har en pris man vil ha, men kan gå lavere om det går for lang tid. Er litt teit måte å formulere seg på, det er jeg enig i  men det kan hende at flere sender bud med det i teksten. 

Lenke til kommentar

Ser helt jævlig ut, felgene er sikkert ok, men klistremerker som lowrider, middi og hoonigan på en 520i, det er bad.

Montert en splitter på framfanger som ser jo så jalla ut, kanskje ikke så rart fyren er jo utlending, bare å søke face på navnet.

Tøff bil (nei..) som vekker oppsikt (ja fordi den ser helt jeevlig ut). Forstår ikke hvorfor så mange utlendinger må ødelegge biler på denne måten. Solgte ei fin 320i E36 til utlending en gang, tok ikke 1 uke engang så hadde han kappa av Scorpions eksosanlegget og satt ett gigantisk jævla rør istedet, malt hele bilen matt svart, og de fine felgene som stod på var erstatta av noe med knæsj grønnfarge på. Er veldig glad i E39 men den bilen der er krise..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...