Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frontruter er i de fleste tilfeller ganske kurant, det er når man kommer til lys foran og bak, spesielle interiørdetaljer og sånt det gjerne blir vanskelig..

Man skal faktisk ikke lenger enn til Audi V8 (På sett og vis forgjengeren til A8) før det er tilnærmet håpløst å finne nye (og brukte) lykter.

Husker det var vanskelig å få tak i svarte baklykter og den refleksen i midten på Audi Coupe'n jeg hadde for noen år siden, det er vel neppe noe enklere idag. Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

E39 og E61 M5 var tilgjengelig i stasjonsvogn, M3 har vel bare hatt en E46 "proof of concept", som aldri ble solgt.

De fant vel ut at det var et begrenset marked sammenlignet med sedaner, og de gadd ikke å dele det markedet med de 2 vanlige konkurrentene (MB AMG og AUDI RS).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke E39 nei. Det ble skrotet i siste liten. Det er kun E34 og E61, og de er ikke mange av de, 891 og 1025 stk.

Korrekt, gikk litt fort i svingene.

 

Solgte de ikke bedre, eller var det max antallet BMW ville produsere?

Førstnevnte forklarer eventuelt hvorfor M stasjonsvogn ikke eksisterer pdd. 

Lenke til kommentar

For meg så er det ubegripelig at de ikke har solgt flere, da jeg definitivt hadde gått for en M5 touring om det var et alternativ.

 

Jeg spekulerer på at det kanskje er en miks av ytelse, nisjesegment og produksjonskostnader. E39 Touring er en tyngre bil, har multilink bak, og har ikke de samme typegodkjenningene som det sedan har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

5-serie stasjonsvogn har de vel ikke solgt i det hele i USA på en lang tid. 

 

Vi nordmenn har jo et ganske annet forhold til stasjonsvogn i forhold til resten av verden .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...