Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DEN ER JO RÅLEKKER!!! Jeg må bare flytte ut på bygda før jeg kjøper den... nytter ikke å lukeparkere i Stavanger med noe slikt :p

 

Hvis du er mørkere i huden enn de fleste i Norge, bor i Bronx, Compton eller et annet sted i USA hvor disse er i flertall, samt går med feite gullkjeder og diamantreggis, så er den sikkert rålekker.

 

For alle andre som bryr seg om bil er det et stort drog, med alt for stor og lat motor, håpløse kjøreegenskaper og ekkelt, amerikansk interiør. :)

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar
DEN ER JO RÅLEKKER!!! Jeg må bare flytte ut på bygda før jeg kjøper den... nytter ikke å lukeparkere i Stavanger med noe slikt :p

 

Hvis du er mørkere i huden enn de fleste i Norge, bor i Bronx, Compton eller et annet sted i USA hvor disse er i flertall, samt går med feite gullkjeder og diamantreggis, så er den sikkert rålekker.

 

For alle andre som bryr seg om bil er det et stort drog, med alt for stor og lat motor, håpløse kjøreegenskaper og ekkelt, amerikansk interiør. :)

 

Jeg er pitteliten og veldig bleik :p Nei er det ikke fint at man har forskjellig smak!?!

 

Jeg digger alt fra Toyota Avensis til slike svære amerikanere... oohh jeg blir bare helt blenda når jeg ser den svære kassa :love:

Lenke til kommentar

 

Liker at han har denne stickersen i bilen, som betyr at man skal ha mye senk og mye poke.. Men han har jo ingen av delene! :p

 

mye poke? har aldri sett det stickeret, kan du forklare litt nærmere hvorfor noen skulle trenge det? for å huske at bilen er lav og kan svinge til begge sider? :p

 

edit: fjernet bilde i quote

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
mye poke? har aldri sett det stickeret, kan du forklare litt nærmere hvorfor noen skulle trenge det? for å huske at bilen er lav og kan svinge til begge sider? :p

 

edit: fjernet bilde i quote

 

Fordi det ser sabla mye bedre ut når hjula er flush med hjulbuene. Stickeren betyr vel enkelt og greit ned med bilen og ut med hjula..

Lenke til kommentar

herregud, hva med å la coilovers og breie felger gjøre den jobben istedet? Har lyst til å ringe å spørre han hva han mener med at motoren er overhalt, antakeligvis sjekket pluggene og tatt oljeskift uten bytte av filter :lol: - for en utrolig stusselig kar, tenk hvor mye penger han har lagt i svinesund styling og timene som har gått med på å gjøre en POS så fæl at vi sitter å ler av den i denne tråden :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...