Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare å gi henne en egen bil, da blir ikke fars bil utsatt for kantkjøring av felger.

Et annet alternativ er å kvitte seg med kona.

Hun har egen bil, men det hender man må bytte, da den ene er stasjonsvogn og den andre sedan, samt at bare en har barnesetet.

Lenke til kommentar

Samme opplegg her. Plutselig må jeg bruke stasjonsvogna også kjent som bruk-og-kast familievraket, og vi bytter slik at hun bruker min bil. På tross av at jeg ber henne ta det pent så skal jo hjulene heeelt inntil fortauskanten når hun parkerer.

Den ene gangen da hun tok begge felgene på en gang ble jeg imponert. Det holder liksom ikke at det begynner å butte litt fordi man treffer fortauskanten, nei da drar vi på skikkelig slik at vi skreller felgene skikkelig.. Skal reparere alle felgene på en gang og henge regninga på kjøleskapsdøra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Over her kom trådens beste forslag. Har dere felles økonomi, så virker det veldig bra å henge opp kvittering for reparasjon av felgene på kjøleskapet. For da gjør faktisk dumskapen litt vondt. Har dere ikke felles økonomi så ville jeg fått fikset felgene og fått med faktura i hennes navn og hengt opp på kjøleskapet. Hadde du uheldigvis ødelagt noe som er hennes som koster litt penger :) Det hadde ofte blitt månelyst :) og du hadde fått hørt det.

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar

Noe så håpløst som at vindusviskerne ikke er koblet til ville fått meg til å styre unna.. Hva annet har de sluntret unna med?

 

Det ser ikke ut som lakkeringsjobben er gjort så bra heller.

I og med at de ikke gadd å fikse vindusviskerne vil jeg tro de ikke gadd å legge på et par lag med klarlakk, ser veldig likt ut når man er halvveis i lakkeringsjobben og bare har basefargen på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...