Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=116346954

Viste ikke at disse fantes. 192hk i en liten bil som det må vel være gøy.

Corolla er jo ikke så liten, veier tross alt 1200 kg og det er en sugemotor så må vel opp i litt rpm for å kjenne effekten

Ford fiesta st er jo bedre hvis man skal ha en liten bil mye krefter, veier rundt 1 tonn og har 200 hester

Eller hvis man har pengene mercedes a45 amg 380 hester

Lenke til kommentar

Corolla er jo ikke så liten, veier tross alt 1200 kg og det er en sugemotor så må vel opp i litt rpm for å kjenne effekten

Ford fiesta st er jo bedre hvis man skal ha en liten bil mye krefter, veier rundt 1 tonn og har 200 hester

Eller hvis man har pengene mercedes a45 amg 380 hester

Noe av det er litt moro med den Corollaen er vel at turtallssperra er ganske høy?

Lenke til kommentar

Noe av det er litt moro med den Corollaen er vel at turtallssperra er ganske høy?

Motoren er lik en V-TEC motor. Den raser avgårde etter 6200 omdreininger om jeg ikke husker feil. Og tam under der.

Hadde tatt Celica T-Sport som har samme motor, over en Corolla. Den har jeg kjørt ganske mye.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så sikker på om naboen heller vil tro det, om man kalkulerer inn utgifter i service og vedlikehold. Bare den luftkompressoren gir et betydelig utslag i totalprisen, og selv om luftfjæring er Satans reinkarnasjon for bruktbileiere, så vil det være min siste bekymring på den bilen.

 

Men flisespikkeri til sides, så er det er fortsatt en veldig kul bil for prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...