Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Ikke ofte man ser såpass velholdt bil, som snart passerer målstreken som veteran

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=119959878

 

Lagt merke til at gamle 80'talls VW Golf selges ganske dyrt, dog har vel ikke VW Polo samme "kult-status" da.

 

Hvordan ville dere taksere denne bilen? Jeg ville sagt max. 25.000 til noen som trengte en bil, realistisk vil jeg tippe den går for 18-20k

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende jeg "la meg litt lavt" når jeg tenker meg om. Enten man skal ha som "investeringsobjekt" eller bruks-bil, så er denne strålende i forhold til alle fallgruver på bruktmarkedet.

 

Ukvalifisert gjetting fra min side, men kanskje verdi er nærmere 30.000 (eller mer)

Lenke til kommentar

Hvis man ikke nevner godt bulka kanal så spørs det hvilke andre ting man ikke sier noe om.

«Morsom» opplevelse rundt dette.

 

Sku se på en Saab 9-5 aero, for en kompis da han bodde på andre sia av landet. Og jeg hadde maken bil, tight og fin osv.

 

Ruller inn hos «forhandler» der er det en kar på et shabby lokale, og det står 15/20 biler utenfor.

Saaben var en av dem, og ting som hverken var nevnt i annonsen, og det som måtte være bevist ungått og ta med var bl.a. venstredøra matcha ikke A-stolpen, den var synlig skeiv fra minst 5 meter, baklykt var knust, enorm slitasje på ene skinnseter baki osv. Jeg testkjørte den for høffelighetens skyld, og det var minumun lekasje fra ihvertfall samtlige vakumslanger i motorrommet.

 

Kompisen min som hadde snakka med denne forhandleren fikk hakeslepp når jeg fortalte hva ståa var. For selv om jeg kunne kjøpt den på stedet, gikk jeg før jeg ringte kompisen min.

Lenke til kommentar

Fullstendig lovlig å kjøpe og selge ting for crypto. Man betaler forøvrig like mye skatt om man kjøper i crypto som man gjør i NOK ved kjøp og salg av bil.

 

Selv har jeg en av gitarene mine ute til salg nå og skriver i annonsen at jeg godtar betalinger i BTC, ETH +++ :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...