toth Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Luftkjølt motor bak, bakhjulsdrift, manuell girkasse, kun 600 kg og Ferrari-rød. Denne er virkelig en klasse for seg selv. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118406350 Svogeren min har en sånn. Dens største fortrinn er at den kan dyttes av én mann. En gang vi var unge og dumme på ferie så vi en parkert Polski i en smal gate, som vi løftet opp og snudde 90° så den sto på tvers. Jeg kan nesten ikke tro den veier så mye som 600, det gikk veldig lett å flytte den. Vi så også en Yugo som noen hadde veltet over på siden. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Haha minner meg om mopedbilen til en på skolen som stadig vekk var under bæring Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Den S13 der er rett og slett nydelig.Men prisen er faen meg helt på jordet.. Enkelte tror bilene sine er verdt gull og grønne skoger uansett hva som er gjort med de.. S13 er ikke verdt 200k.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Alle S13 er ute til blodpris for en eller annen grunn, rustne eller uten skilt ligger jo ute for alt mellom 50-70k Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Skjønner ikke hvorfor det er så "populær" i Norge. I USA har de samme status som Honda Civic.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Skjønner ikke hvorfor det er så "populær" i Norge. I USA har de samme status som Honda Civic.. "Litt" andre bil og bensinpriser over der da. Leste nettopp om en som hadde kjøpt 2010 Toyota Tundra med 135 tusen miles og den lille V8 motoren. 15 tusen dollar. En slik penge i Norge gir deg en 15 år gammel Hilux med en 90 hesters turbodiesel. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Skjønner ikke hvorfor det er så "populær" i Norge. I USA har de samme status som Honda Civic.. Mangel på alternativer gjør at man må akseptere det som finnes. Norge har trolig blant det tynneste utvalget av merker og modeller av biler å velge mellom i verden, samtidig som det er kombinert med at vi har de høyeste prisene på dette. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Det er jo forferdelig trasig.. Bilene er så dyre at når de først blir så gamle at en vanlig mann skal kunne kjøpe en, har de faen fått kultstatus og blitt samlerobjekt. Med mindre du nøyer deg med å kjøpe en som en eller annen Arne-Elvis fra Toten har rævkjørt hver finværshelg de siste to tiårene.. 4 Lenke til kommentar
DD- Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Det har bygget seg opp en hype rundt Nissan S13/S14 i USA og det har begynt å bli merkbart i Norge også. Ser det f.eks på Youtube der alle kjøper seg 240sx og det blir skapt hype rundt dem slik at markedet blir dyrere. Gjelder også forøvrig andre JDM biler som Skyline og Supra. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Luftkjølt motor bak, bakhjulsdrift, manuell girkasse, kun 600 kg og Ferrari-rød. Denne er virkelig en klasse for seg selv. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118406350 Svogeren min har en sånn. Dens største fortrinn er at den kan dyttes av én mann. En gang vi var unge og dumme på ferie så vi en parkert Polski i en smal gate, som vi løftet opp og snudde 90° så den sto på tvers. Jeg kan nesten ikke tro den veier så mye som 600, det gikk veldig lett å flytte den. Vi så også en Yugo som noen hadde veltet over på siden. Skal inn neste helg og dytte den litt mer. Vi skal prøve å få den EU-godkjent. Endret 20. april 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Jeg håper hypen hjelper på prisen for min del når jeg skal selge min S14a.. Hadde liksom tenkt pris på 130k også plutselig dukker denna S13 opp til mer enn hva jeg ga for mim nyere modell for 8 år siden.. Greit nok at det er gjort betydelig mye mer på den enn min, men læll! Satser på å få tak i en skyline før de skyter til himmels og. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Ehm. Mtp Skyline så er du noen år for sen. Spesielt om du skal ha R34, fort 600-700k for en fin en med skilter.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Jeg er så trist at alle biler jeg har lyst på plutselig skyter i været i pris nå som jeg først (snart) har økonomi til å kjøpe noe morsomt. Aaaah født noen år for seint Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Kommer ann på hva man skal ha, jeg har lyst på R34 GT-R men det var jeg aldri råd til. For meg står det mellom R33 GT-R til 300-400 eller R34 GT-T for 250-300. R34 GT-T MED GT-R look. Like mye hester som GT-R så da klarer jeg meg med rwd Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Var det ikke en Bayside Blue R34 GTT med GTR look til salgs for noen måneder siden for rundt 500K? Sjukt. Hadde ikke gjort noe for min del å ha Stagea med R34 front heller Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Helt banalt, jeg vet om et par i japan i bayside blue og med komplett gtr look som koster rundt 180k ferdig levert til europeisk havn. Og avgiften på de inn til norge ligger rundt 50k tror jeg.. Hørt om en som er tatt inn nå som lå tilsalgs i Nederland for 180k som planlegges å selges for rundt 400 til høsten.. ? Skal jeg ha så henter jeg en selv, men da må man bare finne ut av reg i eu først. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Importere selv ja, sparer man virkelig så mye? Eller er det uten avgifter? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Etter hva jeg har sett i importkalkulatoren til mobile24.no på de gtt den siden har så ligger avgiftene på rundt 40-50k. Den siden jeg ser biler i japan på så koster ek r34 gtt med gtr look rundt 22k euro levert til havn i tyskland/nederland/sverige/oslo etc. Men må først regges i eu før man kan regge her i Norge. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Man kan spare store summer. Og det er naturligvis et større marked, så sjansen for å finne godt ivaretatte biler blir da større. Det negative er jo selvfølgelig at man må gå gjennom en omfattende papirmølle for å få bilen norskregistrert. Det er vanskelig å reklamere om du har kjøpt katta i sekken. Og du vil muligens få litt vansker med å selge bilen igjen. Iom at den er bruktimportert. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Takk, da har jeg håp om R34 igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå