Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det er jo en hyper bil, det beste av det beste porsche klarte å lage på den tiden i samme ånd som dagens  Porsche 918,  Ferrari LaFerrari og Mclaren P1 for å dra frem den hellige trioen. Med andre ord en langt mer spesiell og betydningsfull bil enn en hvilken som helst moderne Lamborghini.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Veldig fet bil, men kan noen opplyse meg hva som gjør en Porsche fra 2004 vesentlig mer verdifull enn en Lamborghini fra 2016-2018?

For vanlig bruk er den ikke bedre. De nye er bedre på veldig mye, men Carrera GT-en holder svært godt følge enda.

Dette er hva man kan kalle "The holy grail", det er veldig mye riktig her.

- begrenset produksjonsnummer

- manuell

- rwd

- ingen elektroniske hjelpemidler, dette er den siste superbilen der du ikke blir passet på når du kjører, alt ligger i dine hender og føtter

- V10 uten turbo og med over 600 hk, midtmontert

- en rekke dyre og spesielle ting, som tørrsump, carbonfibre monocoque, subframe i compositt, osv osv.

 

Denne bilen er en spydspiss og et bevis på hva en bilprodusent kan oppnå dersom de prøver å bygge det beste uten tanke på kostnad.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvor mye påvirkes verdien av at rattet er på feil side, fra en samlers standpunkt? Personlig vil jeg si det er en dealbreaker, og spesielt når prisen er såpass høy.

NB: Skal sies at jeg ikke er oppdatert på hvilke modeller som gikk til de forskjellige kontinentene, og hvilke motorer osv.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Minner om en S2000 i samme område.

Montert et voldsomt bodykit på den, så bilen er bredda ganske mye.

 

Det karen aldri har gidda å bruke penger på er noen bredere felger på vinterhjulene.

Resultatet er at han kjører rundt med noe som ligner på spacesavers på alle hjulene, ca. 6 måneder i året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...