Valkyria Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Veldig fet bil, men kan noen opplyse meg hva som gjør en Porsche fra 2004 vesentlig mer verdifull enn en Lamborghini fra 2016-2018? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Tja, det er jo en hyper bil, det beste av det beste porsche klarte å lage på den tiden i samme ånd som dagens Porsche 918, Ferrari LaFerrari og Mclaren P1 for å dra frem den hellige trioen. Med andre ord en langt mer spesiell og betydningsfull bil enn en hvilken som helst moderne Lamborghini. 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Så det var både røde og blå senterbolter-/mutter på den der. Er dette for å indikere hvilken side de skal på? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Veldig fet bil, men kan noen opplyse meg hva som gjør en Porsche fra 2004 vesentlig mer verdifull enn en Lamborghini fra 2016-2018? For vanlig bruk er den ikke bedre. De nye er bedre på veldig mye, men Carrera GT-en holder svært godt følge enda. Dette er hva man kan kalle "The holy grail", det er veldig mye riktig her. - begrenset produksjonsnummer - manuell - rwd - ingen elektroniske hjelpemidler, dette er den siste superbilen der du ikke blir passet på når du kjører, alt ligger i dine hender og føtter - V10 uten turbo og med over 600 hk, midtmontert - en rekke dyre og spesielle ting, som tørrsump, carbonfibre monocoque, subframe i compositt, osv osv. Denne bilen er en spydspiss og et bevis på hva en bilprodusent kan oppnå dersom de prøver å bygge det beste uten tanke på kostnad. 5 Lenke til kommentar
DD- Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118348141&fks=118348141 Perfekt "two car garage" Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Hvor mye påvirkes verdien av at rattet er på feil side, fra en samlers standpunkt? Personlig vil jeg si det er en dealbreaker, og spesielt når prisen er såpass høy. NB: Skal sies at jeg ikke er oppdatert på hvilke modeller som gikk til de forskjellige kontinentene, og hvilke motorer osv. Endret 18. april 2018 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Supra med rattet på riktig side er i hvert fall uvanlig etter hva jeg har sett. Så en gang en E60 som hadde rattet på feil side, og den ble solgt for småpenger, så det er jo ren supply and demand som styrer prisen kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Original MK4 coupe manuell 2JZ-GTE med venstreratt er omtrent ikke å oppdrive, hverken i Norge eller Europa. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Dette vil for alltid være en drøm for min del. Det er bare noe så ubeskrivelig med denne bilen som gjør at man får lyst på den. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118348141&fks=118348141 Pfft... Speedometeret går jo bare til 180 km/t. Det betyr i følge min barnelærdom at den bare gjør 150.. Lenke til kommentar
DD- Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Supra har blitt en dyr bil ja. Venstrestyrt manuell med 2JZ GTE ligger på 500k. Høyrestyrt pleier vanligvis å ligge på ca 300k, men også disse har gått opp i pris. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Har noen du kjenner vandret heden i det siste? Spar utgifter, kjøp din egen likbil. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=104547828 Som seg hør og bør er den utstyrt med en 5.7-liters V8. Alle likbiler trenger 5.7-liters V8. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg tror begrepet er bårebil. Kilde: jeg kjenner en likdame. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Ideel hvis man trenger et landemerke ett eller annet sted. Den bilen har nok kjørt sine siste kilometre på en stund. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Luftkjølt motor bak, bakhjulsdrift, manuell girkasse, kun 600 kg og Ferrari-rød. Denne er virkelig en klasse for seg selv. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118406350 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Lurer på om alt han har gjort med bilen er godkjent https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118326059 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Harrypolitiet ville nok dømt han til ett par år bak lås og slå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Minner om en S2000 i samme område. Montert et voldsomt bodykit på den, så bilen er bredda ganske mye. Det karen aldri har gidda å bruke penger på er noen bredere felger på vinterhjulene. Resultatet er at han kjører rundt med noe som ligner på spacesavers på alle hjulene, ca. 6 måneder i året. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Luftkjølt motor bak, bakhjulsdrift, manuell girkasse, kun 600 kg og Ferrari-rød. Denne er virkelig en klasse for seg selv. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118406350 Svogeren min har en sånn. Dens største fortrinn er at den kan dyttes av én mann. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå