Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er noe jeg forventer når noen selger privat. At en forhandler prøver seg på dette er bare dårlig salesmanship.

 

Så du vil at forhandleren skal bare gi bort felgpakken gratis?  :hmm:

 

Selvsagt ikke, men når de skriver "Denne har vi har satt opp med hjul, senk, toning og folie" er det åpenbart ganske implisitt at disse tingene medfølger. Skal de ha ekstra betalt for senk, toning og folie og da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns det er helt innafor å vise bilder av «potensialet til bilen» med bredere felger og lavere profil når den først er foliert og senket slik.

Tenkte ikke noe mere over det.

De har i annonsen informert at avbildede felger ikke inngår i utropt pris, men kan leveres met tillegg , så hva er problemet.

Vil tro det er positivt at den kan leveres med «normale» hjul som for el-bil er en faktor mtp forbruk som sikkert er viktig for mange. Dette for å ikke ekskludere seg fra potensialet kjøpere.

Lenke til kommentar

Det gjør du også.

Nei, man ser ingen av hjulene som faktisk følger med bilen.

 

Jeg ville heller sett at de hadde brukt de felgene som følger med på bildene de hadde tatt, og heller lagt ved et par bilder av bilen med disse felgene om de ønsket å prøve å selge disse i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det gjør du også.

Nei, man ser ingen av hjulene som faktisk følger med bilen.Jeg ville heller sett at de hadde brukt de felgene som følger med på bildene de hadde tatt, og heller lagt ved et par bilder av bilen med disse felgene om de ønsket å prøve å selge disse i tillegg.

Det kan jeg delvis være enig i.

Mine siste fire bilkjøp siden 2010 har annonsene kun vist sesongens hjul i detalj på annonsebilder (og det har vært store forhandlere)

Syns du strekker dette litt langt.

Men gjett hva - nå er den solgt ;)

Lenke til kommentar

Det kan jeg delvis være enig i.

Mine siste fire bilkjøp siden 2010 har annonsene kun vist sesongens hjul i detalj på annonsebilder (og det har vært store forhandlere)

Syns du strekker dette litt langt.

Men gjett hva - nå er den solgt ;)

Det er forskjell på å bare vise sesongens hjul påmontert og det å bare vise hjul som ikke følger med bilen på bildene.

 

Strekker for langt? Det må da være lov å være uenig i en ting, og kunne diskutere dette uten at det er å strekke ting for langt.

 

Også? Poenget mitt står uavhengig om den er solgt eller ei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Også?

Annonsen har tydeligvis hatt ønsket effekt og stukket seg ut siden den er solgt allerede .

Om den er solgt med det ene eller det andre av hjulsett får vi sikkert aldri vite.

 

Det er liv å være uenig - selvsagt. Og det gjelder også meg.

 

Jeg trodde du mente at annonsør skal ha avbildet alle 12 hjul i billedserien.

 

:)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg syns det er helt innafor å vise bilder av «potensialet til bilen» med bredere felger og lavere profil når den først er foliert og senket slik.

Tenkte ikke noe mere over det.

De har i annonsen informert at avbildede felger ikke inngår i utropt pris, men kan leveres met tillegg , så hva er problemet.

Problemet er at de i starten av annonsen sier "Denne har vi har satt opp med hjul, senk, toning og folie"   Da er det urimelig å kontre dette argumentet med "felger kan medfølge" på slutten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...