Skavold Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Når en bil annonseres med felgene påmontert, er det en slags forventning om at de følger med. 4 Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Det er noe jeg forventer når noen selger privat. At en forhandler prøver seg på dette er bare dårlig salesmanship. Så du vil at forhandleren skal bare gi bort felgpakken gratis? Selvsagt ikke, men når de skriver "Denne har vi har satt opp med hjul, senk, toning og folie" er det åpenbart ganske implisitt at disse tingene medfølger. Skal de ha ekstra betalt for senk, toning og folie og da? 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Jeg syns det er helt innafor å vise bilder av «potensialet til bilen» med bredere felger og lavere profil når den først er foliert og senket slik. Tenkte ikke noe mere over det. De har i annonsen informert at avbildede felger ikke inngår i utropt pris, men kan leveres met tillegg , så hva er problemet. Vil tro det er positivt at den kan leveres med «normale» hjul som for el-bil er en faktor mtp forbruk som sikkert er viktig for mange. Dette for å ikke ekskludere seg fra potensialet kjøpere. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Jeg er kun interessert i å se bilder av det som selges. Ikke potensialet i det. 7 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Jeg er kun interessert i å se bilder av det som selges. Ikke potensialet i det.Det gjør du også. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Så bilen selges uten hjul, da. Nice to know.. Edit: Ser fire km ned i annonsen at bilen selges med sommer/vinterhjul i ukjent tilstand og design. Endret 3. april 2018 av H.A.M. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Enig ass, desverre slik at flere og flere forhandlere slenger på feite felger og skriver at de kan kjøpes for «noe/litt/blabla ekstra» Da blir det aut skepsis fra min side. La en spade være en spade og ikke selg hagespaden når du tar bilde av innespaden Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Uansett så var objektet et lysblaff i alle de kjedelige e-golferne. Det var derfor jeg linket den i tråden. Dere kan surmule så mye dere vil at felgene er tillegg - buhuu. , men det forandrer ikke på det som faktum. Endret 3. april 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Denne annonsen var spesiell. Km 350000 Effekt 189 hk Sylindervolum 2,5l Salgsform Bruktbil til salg osv Beskrivelse 4 stk dører 1 stk ratt Sett med framlykter + blinklys https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=114850138 Hvor er bilen 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Det gjør du også. Nei, man ser ingen av hjulene som faktisk følger med bilen. Jeg ville heller sett at de hadde brukt de felgene som følger med på bildene de hadde tatt, og heller lagt ved et par bilder av bilen med disse felgene om de ønsket å prøve å selge disse i tillegg. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Det gjør du også.Nei, man ser ingen av hjulene som faktisk følger med bilen.Jeg ville heller sett at de hadde brukt de felgene som følger med på bildene de hadde tatt, og heller lagt ved et par bilder av bilen med disse felgene om de ønsket å prøve å selge disse i tillegg. Det kan jeg delvis være enig i. Mine siste fire bilkjøp siden 2010 har annonsene kun vist sesongens hjul i detalj på annonsebilder (og det har vært store forhandlere) Syns du strekker dette litt langt. Men gjett hva - nå er den solgt Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Det kan jeg delvis være enig i. Mine siste fire bilkjøp siden 2010 har annonsene kun vist sesongens hjul i detalj på annonsebilder (og det har vært store forhandlere) Syns du strekker dette litt langt. Men gjett hva - nå er den solgt Det er forskjell på å bare vise sesongens hjul påmontert og det å bare vise hjul som ikke følger med bilen på bildene. Strekker for langt? Det må da være lov å være uenig i en ting, og kunne diskutere dette uten at det er å strekke ting for langt. Også? Poenget mitt står uavhengig om den er solgt eller ei. 5 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Også?Annonsen har tydeligvis hatt ønsket effekt og stukket seg ut siden den er solgt allerede . Om den er solgt med det ene eller det andre av hjulsett får vi sikkert aldri vite. Det er liv å være uenig - selvsagt. Og det gjelder også meg. Jeg trodde du mente at annonsør skal ha avbildet alle 12 hjul i billedserien. Endret 3. april 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Annonsen har tydeligvis hatt ønsket effekt og stukket seg ut siden den er solgt allerede . Selvsagt har den ønsket effekt - det er nettopp det som er problemet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Annonsen har tydeligvis hatt ønsket effekt og stukket seg ut siden den er solgt allerede .Selvsagt har den ønsket effekt - det er nettopp det som er problemet. Hvorfor er det er problem . Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Fordi bildene gir ikke riktig inntrykk av hvordan bilen er til den prisen som står avertert. Skal man ha bilen slik den er avbildet, koster det ekstra. Det er problemet. En mild form for villedende markedsføring. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Det er helt klart frekt. Jeg er sikker på at hvis du hadde rapportert annonsen til Finn, ville nok Finn bedt dem om å gjøre endringer eller fjerne annonsen helt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Jeg syns det er helt innafor å vise bilder av «potensialet til bilen» med bredere felger og lavere profil når den først er foliert og senket slik. Tenkte ikke noe mere over det. De har i annonsen informert at avbildede felger ikke inngår i utropt pris, men kan leveres met tillegg , så hva er problemet. Problemet er at de i starten av annonsen sier "Denne har vi har satt opp med hjul, senk, toning og folie" Da er det urimelig å kontre dette argumentet med "felger kan medfølge" på slutten. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Annonsen har tydeligvis hatt ønsket effekt og stukket seg ut siden den er solgt allerede . Er på ingen måte overrasket over at den er solgt allerede. Det er jo snakk om en bil alle har råd til. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Volvoene beskrives vel best som en påkostet sofa i tester. God å sitte i, fin inni, kjedelige kjøreegenskaper. Med BMW vet man hva man får. Freude am fahren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå