Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor legger folk ut biler til salgs med mangellapp for så å stoppe å svare meg når jeg spør om mangellappen og skiltnr? Vil ikke reise 7 timer en vei for så å finne ut at det vil koste 30 000 å fikse en bil til 40 000 som har 70 000 kr i lån fra forrige eier

De underdriver bilens problemer og skryter opp bilens fordeler. Slike biler er ofte ikke verdt mer enn vrakpant, og det kan være at de skjuler massive problemer med bilen som er den egentlige grunnen til at den ikke blir reparert. Bli alltid skeptisk når det står "god stand, men noe småfiks"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begynte å tenke på bilbytte her om dagen, selge begge bilene mine og gå til innkjøp av en annen drøm, enten Skyline R33 GT-R eller R34 GT-T ( GT-R er alt for uoppnåelig for meg )

Få timer etter at jeg begynte å tenke og bestemme meg litt så dukket selvfølgelig denne skjønnheten her opp på finn... og med et perfekt oppsett etter mine øyne..
Sku hatt solgt begge bilene mine NÅ! haha..

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=115751902

Lenke til kommentar

R33 GTR er vel ikke en dårlig investering nå. Så en video her om dagen om at de i 2018 kom til å endelig bli lovlige i USA, så prisene kommer mest sannsynlig til å stige litt, som det skjedde med R32 GTR etter at de ble lovlige. 

Lenke til kommentar

går MANGE registrert på vanlig grunnlag nå, nye regler gjør at biler registrert i et EU land også kan registreres i Norge uten noe særlig problem selvom det er biltyper som Skyline osv som ikke tidligere har vært så veldig mange muligheter å få registrert. De nye reglene kom vel for et par år siden.
Kjenner 3-4stk som har kjøpt Skyline etter den tid, og alle er registrert helt normalt.

Hadde jeg hatt penga nå, så hadde den der blitt min asap.. haha.. Men jeg må få solgt unna S14a og A4 Allroad først..

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

etter rattslitasje og girkule tipper jeg denne har gått over 300

Distansen den har kjørt er dokumentert på vegvesenet sine sider etter hver EU kontroll.

Selv om jeg er enig i at det skal godt gjøres å få så stor slitasje på 133 000km så er det likevel ikke overraskene mtp tilstanden ellers på bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...