Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Vi stiller bare spørsmål til prioriteringen av penger.

De pengene som er brukt på kun kosmetisk/styling på den 3-serien, kunne heller vært brukt til en med litt spenstigere motor og m-sport fra fabrikk.

En annen ting er at du veldig sjeldent får så veldig mye av det du har lagt igjen i bilen på kosmetiske ting, når du en gang skal selge den. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva kjører du? :)
 

Vi stiller bare spørsmål til prioriteringen av penger.

De pengene som er brukt på kun kosmetisk/styling på den 3-serien, kunne heller vært brukt til en med litt spenstigere motor og m-sport fra fabrikk.

En annen ting er at du veldig sjeldent får så veldig mye av det du har lagt igjen i bilen på kosmetiske ting, når du en gang skal selge den. 

 

Denne bilen er en M-sport fra før, så det du ber om er i grunn bare en dyrere bil. Foruten potta, så er coilovers og M-performance leppa greie oppgraderinger til utseende på hvilken som helst BMW. Den leppa og spoileren koster ikke store greiene heller hos GS

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva kjører du? :)

 

Vi stiller bare spørsmål til prioriteringen av penger.

De pengene som er brukt på kun kosmetisk/styling på den 3-serien, kunne heller vært brukt til en med litt spenstigere motor og m-sport fra fabrikk.

En annen ting er at du veldig sjeldent får så veldig mye av det du har lagt igjen i bilen på kosmetiske ting, når du en gang skal selge den. 

 

Denne bilen er en M-sport fra før, så det du ber om er i grunn bare en dyrere bil. Foruten potta, så er coilovers og M-performance leppa greie oppgraderinger til utseende på hvilken som helst BMW. Den leppa og spoileren koster ikke store greiene heller hos GS

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=110727646

Dyrere? Mindre kjørt og langt mer utstyr.

Jeg hadde iallefall ikke vært i tvil om jeg måtte valgt mellom 1 av de 2 bilene der.

Lenke til kommentar

 

Hva kjører du? :)

 

Vi stiller bare spørsmål til prioriteringen av penger.

De pengene som er brukt på kun kosmetisk/styling på den 3-serien, kunne heller vært brukt til en med litt spenstigere motor og m-sport fra fabrikk.

En annen ting er at du veldig sjeldent får så veldig mye av det du har lagt igjen i bilen på kosmetiske ting, når du en gang skal selge den. 

 

Denne bilen er en M-sport fra før, så det du ber om er i grunn bare en dyrere bil. Foruten potta, så er coilovers og M-performance leppa greie oppgraderinger til utseende på hvilken som helst BMW. Den leppa og spoileren koster ikke store greiene heller hos GS

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=110727646

Dyrere? Mindre kjørt og langt mer utstyr.

Jeg hadde iallefall ikke vært i tvil om jeg måtte valgt mellom 1 av de 2 bilene der.

 

 

Den der var faktisk sykt lekker. Er egentlig ikke noe BMW fan, men den der hadde jeg ikke fått avsmak av å eie.

Lenke til kommentar

 

Det er sant, det er 2-litere nå, så disse kan flashes veldig enkelt :)

316i har vesentlig mer potensiale, 230 hk med remap

 

http://www.superchips.co.uk/curves/F20F21116i136PS.pdf

 

Enig i det. Er generelt ikke fan av diesel i det store og det hele :)

 

 

 

Hva kjører du?  :)

 

Vi stiller bare spørsmål til prioriteringen av penger.

De pengene som er brukt på kun kosmetisk/styling på den 3-serien, kunne heller vært brukt til en med litt spenstigere motor og m-sport fra fabrikk.

En annen ting er at du veldig sjeldent får så veldig mye av det du har lagt igjen i bilen på kosmetiske ting, når du en gang skal selge den. 

 

Denne bilen er en M-sport fra før, så det du ber om er i grunn bare en dyrere bil. Foruten potta, så er coilovers og M-performance leppa greie oppgraderinger til utseende på hvilken som helst BMW. Den leppa og spoileren koster ikke store greiene heller hos GS

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=110727646

Dyrere? Mindre kjørt og langt mer utstyr.

Jeg hadde iallefall ikke vært i tvil om jeg måtte valgt mellom 1 av de 2 bilene der.

 

 

Denne har da ikke M-sport? Men ja, jeg skjønner poenget ditt, men mitt poeng er at folk her inne må slutte å pisse på folk som liker å gjøre bilen sin pen, det er ingenting med det som er ulovlig, og jeg syns vi heller bare skal si det som det er; "det der er en pen bil", for jeg skal vedde på at 90% av de som klager her inne kjører noe som ikke en gang er i nærheten av den bilen det er snakk om her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

Denne har da ikke M-sport? Men ja, jeg skjønner poenget ditt, men mitt poeng er at folk her inne må slutte å pisse på folk som liker å gjøre bilen sin pen, det er ingenting med det som er ulovlig, og jeg syns vi heller bare skal si det som det er; "det der er en pen bil", for jeg skal vedde på at 90% av de som klager her inne kjører noe som ikke en gang er i nærheten av den bilen det er snakk om her

 

Ingen som pisser på noen, vi poengtere bare at vi syns det var en merkelig prioritering av penger.

Lenke til kommentar

Solgte min for et års tid siden. Når det kom noen for å se på den sammen med en BMW mekaniker, så gikk den på 5 min. Så det kan være verdt investeringen, definitivt. Dessuten så er det litt hyggelig å kjøre rundt i en bil som ser litt ålreit ut også :)

nkVtCTv.jpg

Savner faktisk den bilen litt, hadde det vært bensin så tror jeg ikke at jeg hadde solgt den

 

Endret av bshagen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sålenge det ikke er run-flats, så er det ikke så ille i grunn. Men lite hull akkurat i det området jeg bor i :)
 

318d, ikke rart du tar det så personlig  :)

 

Tar det absolutt ikke personlig, den var bare chippet til 170hk og det var diesel, så jeg bytte den inn i en denne. Men jeg kan forstå hvorfor folk har lyst på en bil som ser bra ut, uten at den nødvendigvis har en diger motor  ;)

kpYUsn4.jpg

Endret av bshagen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...