Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sykt bra bil men prisantydning kanskje over det dobbelte av hva den er verdt.... men den annonsen tjener han seg sikkert 20 000 kr på hva han ville fått med en vanlig annonse.

Ikke dobbelte, men tror den er verdt 120 000, med tanke på km-stand, tilstand på bil, 4motion..

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Sykt bra bil men prisantydning kanskje over det dobbelte av hva den er verdt.... men den annonsen tjener han seg sikkert 20 000 kr på hva han ville fått med en vanlig annonse.

Ikke dobbelte, men tror den er verdt 120 000, med tanke på km-stand, tilstand på bil, 4motion..

Vi betalte 155 000 kr for en Ford Focus C-Max 1.8l på Mehus bil som hadde gått 65 000 km og vi fikk med 3 års garanti. Fremsto som splitter ny.

 

Denne har gått nesten det dobbelte, uten garanti, 6 år gamlere, ikke noe bedre stand og er kjøp fra privatperson.

 

Tror ikke den er verdt mer enn 80-90 000 kr men som sagt kan han godt få mer enn 100 000 kr for en megetbra annonse.

Lenke til kommentar
Du kan jo på ingen måte sammenligne bruktpriser på en VW Passat 4motion TDI med en Ford Focus med bensin! Blir jo nesten som å sammenligne Ferrari og Daihatsu med tanke på prisfall...

Hehe, kan se ut som jeg gjør det ja men hadde sammenligningen vært direkte så hadde nok den bilen stått i ca 65000 kr. La til ca 25 000 kr på grunn av dette, over 100 000 kr ville jeg aldri ha betalt inkl. registrering.

Lenke til kommentar
Sykt bra bil men prisantydning kanskje over det dobbelte av hva den er verdt.... men den annonsen tjener han seg sikkert 20 000 kr på hva han ville fått med en vanlig annonse.

Ikke dobbelte, men tror den er verdt 120 000, med tanke på km-stand, tilstand på bil, 4motion..

Vi betalte 155 000 kr for en Ford Focus C-Max 1.8l på Mehus bil som hadde gått 65 000 km og vi fikk med 3 års garanti. Fremsto som splitter ny.

 

en bil som har gått 65000km kan ikke fremstå som splitter ny, dette er en bs setning selgeren fortalte dere og dere falt for.. sorry

Lenke til kommentar
en bil som har gått 65000km kan ikke fremstå som splitter ny, dette er en bs setning selgeren fortalte dere og dere falt for.. sorry

Wow, du tenker ikke lenger enn egen nesetipp du heller.

 

ALLE vet jo at en bil som har gått 65000 km IKKE er splitter ny men la meg si det på en måte som du forstår.

 

Man kan IKKE se på bilen at den er brukt og fremstår som ny på den måten at det ikke er riper, skader, eller noe som helst bruksmerker.

 

Slitasjer på bileb ellers er selvsagt som om den har gått 65000 km.

 

Var det bedre?

Lenke til kommentar
Mazda 323

 

rompa var ikke så gal, men er skeptisk til resten..

 

No matter how much you polish a turd... :whistle:

 

Må si det var litt fantasifull pris på den der, selv om kilometerstanden ikke var så aller verst. Ligger en 2.0L utgave ute og.

HEYHEYHEY :mad: Kul bil det der, med senk, 18" og V6 styling. Skikkelig kul original og :cool:

Den V6en var overpriset også. Ligger av og til v6er med mye lavere km.stand ute til 45.000 og nedover.

post-115792-1247347730_thumb.jpg post-115792-1247347749_thumb.jpg

 

Noe slikt jeg håper min ser ut til nyåret :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...