Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er snillere enn du tror, momentkurven er veldig flat, så den oppleves som veldig smooth - helt til du ser på nåla :p
Jeg har manuell, liker å gire selv. Men litt usikker på om jeg egentlig kanskje heller skulle valgt en med DST i stedet, for den er litt ålreit den også, litt enklere å få utnyttet girene skikkelig med litt hendige funksjoner, som automatisk rev matching når man girer opp osv

 

Men manuell er moro det også :)

 

SMG ga de seg med etter E46 og E60 forresten

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, men man kjøper jo ikke rs6 for radioen. ettermontering av original DAB koster 7-8000 i Danmark, ACC og ryggekamera koster nok litt mer - men hvis det er denne bilen man vil ha, og absolutt skal ha det utstyret så er jo ikke 30k mye å legge til på 1,2mill.

 

Bilen er jo fortsatt meget heftig, det er bare et par komfortvalg som mangler - går fortsatt fort ut av lyskrysset :)

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Avgiftene har endret seg betraktelig også siden den RS6'en var ny, så mye av verditapet ligger der.

 

Trodde uansett ikke RS6 var så dyr som 3 millioner, og iallefall ikke uten "elementært" utstyr.

Lenke til kommentar

Draget, gassresponsen, turtallet og lyden er nok helt himmelsk. Redline på 8300 vel?

Ser den dct ja, 7 trinns den, er det twin clutch?

Tror de skal slutte med twin clutch kasser nå, bare bruke 8 trinnsen, som forøvrig er en nydelig kasse.

DCT er dual clutch ja. Ikke vært borti den nye kassa, men hører den er overlegen den gamle. Men sånn skal det jo være :)

 

8300rpm stemmer, og gassresponsen er omtrent kontant, den er seriøst bra. Det snur helt vanvittig fort mot rødlinja. Men siden momentkurven er så flat som den er, så føles den veldig snill ut, jeg kunn fint satt morra mi i denne bilen uten noe som helst tanke bak det :p

Lenke til kommentar

Ville valgt manuell til E46n, den SMG-kassa kan være litt drit til vanlig kjøring og de er dyre å fikse. Men ja, E46 M3 er kanskje den peneste bilen BMW har laget imho, skulle gjerne hatt en sånn over min E92, om ikke de ikke rusta så fælt

 

En rustfri sånn en om 10-20år er mer verdt enn E92 M3, er min prediksjon :)

Lenke til kommentar

Vanskelig å si. Vi tenkte jo for ikke så lenge (10-15 år siden) siden at 90-talls biler neppe ville kunne bli veteraner, fordi de de var «altfor moderne». Hvem veit :)

 

Den V10ern i E60 er jo rimelig spesiell også :)

 

Det er uansett interessant å tenke på

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...