bshagen Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) E92 Endret 14. februar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Stemmer stemmer, F30 har 430 hk den. Brutal E92`n ja, er det smg? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Den er snillere enn du tror, momentkurven er veldig flat, så den oppleves som veldig smooth - helt til du ser på nåla Jeg har manuell, liker å gire selv. Men litt usikker på om jeg egentlig kanskje heller skulle valgt en med DST i stedet, for den er litt ålreit den også, litt enklere å få utnyttet girene skikkelig med litt hendige funksjoner, som automatisk rev matching når man girer opp osv Men manuell er moro det også SMG ga de seg med etter E46 og E60 forresten Endret 14. februar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Draget, gassresponsen, turtallet og lyden er nok helt himmelsk. Redline på 8300 vel? Ser den dct ja, 7 trinns den, er det twin clutch? Tror de skal slutte med twin clutch kasser nå, bare bruke 8 trinnsen, som forøvrig er en nydelig kasse. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=114164682&fks=114164682 Over en million for en 3 år gammel bil uten ryggekamera, adaptiv cruise kontroll, eller dab radio integrert? Må da være noe mye heftigere en får for 1.2 mil. Endret 15. februar 2018 av Quakecry Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Skjønner hva du mener, men man kjøper jo ikke rs6 for radioen. ettermontering av original DAB koster 7-8000 i Danmark, ACC og ryggekamera koster nok litt mer - men hvis det er denne bilen man vil ha, og absolutt skal ha det utstyret så er jo ikke 30k mye å legge til på 1,2mill. Bilen er jo fortsatt meget heftig, det er bare et par komfortvalg som mangler - går fortsatt fort ut av lyskrysset Endret 15. februar 2018 av toth Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Du får kjøpe denne heller https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=113613958&fks=113613958 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Avgiftene har endret seg betraktelig også siden den RS6'en var ny, så mye av verditapet ligger der. Trodde uansett ikke RS6 var så dyr som 3 millioner, og iallefall ikke uten "elementært" utstyr. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Draget, gassresponsen, turtallet og lyden er nok helt himmelsk. Redline på 8300 vel? Ser den dct ja, 7 trinns den, er det twin clutch? Tror de skal slutte med twin clutch kasser nå, bare bruke 8 trinnsen, som forøvrig er en nydelig kasse. DCT er dual clutch ja. Ikke vært borti den nye kassa, men hører den er overlegen den gamle. Men sånn skal det jo være 8300rpm stemmer, og gassresponsen er omtrent kontant, den er seriøst bra. Det snur helt vanvittig fort mot rødlinja. Men siden momentkurven er så flat som den er, så føles den veldig snill ut, jeg kunn fint satt morra mi i denne bilen uten noe som helst tanke bak det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg vet det er mange som blir ekstremt skuffet av E46 M3 fordi de ikke kjenner noe til draget, men det er jo en motor som ikke synger før 4k RPM++. Sammen med dynamisk gasspedal-profil så gjør det den til en overraskende grei bil for vanlig kjøring også. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Ville valgt manuell til E46n, den SMG-kassa kan være litt drit til vanlig kjøring og de er dyre å fikse. Men ja, E46 M3 er kanskje den peneste bilen BMW har laget imho, skulle gjerne hatt en sånn over min E92, om ikke de ikke rusta så fælt En rustfri sånn en om 10-20år er mer verdt enn E92 M3, er min prediksjon Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Og manuell da. De siste grombilene med manuell presses opp i verdi av samlere nå, særlig de siste av eksempelvis Ferrari og Lambo. 12-er og gated manuell er noe helt eget sies det Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Kanke skryte av sånt på M3en akkurat, men du ser jo hvilken vei prisen på E30 går. Sånn går det ikke med E36, men E46 har jeg trua på skal bli en klassiker om noen år, den holder seg i god pris allerede nå Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Personlig har jeg liten tro på at biler fra de siste 10-15 årene kommer til å få samme status som biler fra 90-tallet og lengre tilbake i tid. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 E46 er fra 90-tallet Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Nei, det blir nok ikke i nærheten av Testarossa og Diablo. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Vet det. Tenker på f.eks BMW E60, E90 og nyere Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Vanskelig å si. Vi tenkte jo for ikke så lenge (10-15 år siden) siden at 90-talls biler neppe ville kunne bli veteraner, fordi de de var «altfor moderne». Hvem veit Den V10ern i E60 er jo rimelig spesiell også Det er uansett interessant å tenke på Endret 15. februar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Tenker at det skal bli et tykjenliv å holde i live for eksempel en Audi fra 2010 om typ 20 år, med all den ymse elektronikken som er sydd inn i bilen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Det argumentet har jeg hørt siden jeg var liten. Men jeg ser hvor du vil hen, det er helt klart et poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå