Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mest selgertyper som bruker adjektivet "rå" i overført betydning nå til dags, og Sharifen står vel med begge beina godt plantet i den båsen.

Lurer på hvor han ble av.. iflg proff.no gikk alt han var involvert i konkurs 18/05/2015. Lurer på om han kjøpte denne bilen med siste lønningsposen ?
Lenke til kommentar

Kanskje ikke *helt jævlig*, men understyring og torque-steering er vanskelig og eliminere helt, det vil dra rett fremover. 420hk er mye på en FWD, det er jo rimelig kjent ifra motorsport også 

Men det er min mening bare, jeg har ikke kjørt FWD med diffsperre før så skal ikke være helt bastant her, men ville heller sett dette i RWD eller AWD. Men den er sikkert morsom fordi den går nok godt :)

Lenke til kommentar

Kanskje ikke *helt jævlig*, men understyring og torque-steering er vanskelig og eliminere helt, det vil dra rett fremover. 420hk er mye på en FWD, det er jo rimelig kjent ifra motorsport også

 

Men det er min mening bare, jeg har ikke kjørt FWD med diffsperre før så skal ikke være helt bastant her, men ville heller sett dette i RWD eller AWD. Men den er sikkert morsom fordi den går nok godt :)

Har eid MK2 Focus RS og 400 gamp var ikke noe problem på FWD det.. Selvfølgelig ikke optimalt og drar litt men det er ikke så ille som det høres ut til. :-)

 

Eide den bare i 5 mnd men.. Ble solgt av praktiske årsaker og kjerringa nektet å bruke den. :-P

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Neida, jeg var kanskje litt streng - men RWD og AWD er og blir bedre uansett. Så jeg forstår meg ikke helt på slike bygg, der man kan gjøre det samme med en annen bil og få et bedre resultat. Om man er Celica-fan f.eks så finnes det jo skikkelig gromme AWDs å få i disse, da har man rallybil plutselig. Tenk å rase rundt på vinteren med Celica CC-edition eller noe, med litt gamp i? 

Joker, jeg har 420hk og RWD og kan bare svare for det, men opplever lite stress på vinteren. Dvs, etter forutsetningene. Jeg har veldig lett for å spinne meg ned om det har snødd veldig mye (som igår/dag), og da må jeg sparke unna litt snø for å komme meg ut av parkeringsplassen. Men til vanlig fremkommelighet langs veien, på veier med snø og opp bakker osv, så syns jeg det er likt alt annet med RWD som jeg har hatt hittil. Gode dekk er en selvfølge såklart, kjører på Hakka 8 dekk i år, som har vært veldig bra :)

Lenke til kommentar

Denne har jeg drømt om. Visste ikke at det var en i Norge.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100928049&fks=100928049

 

Den der var stilig, skikkelig klenodium den der! :)

Mon tro det er mulig å søke om et mindre skilt til bakluka, sånn at det passer inn? Eventuelt registrere den som veteran og få på tidsriktige skilt?

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...