Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Stemmer, face-liften har V8 ja, glemte det. EDIT: Har jeg blandet litt med C6 nå kanskje, trodde de tok med motoren over i de første C7 jeg? EDIT 2: Kun V8 i C7 ja, etter at jeg måtte google litt. Jaja, funker det og ;)

Nei, klar over at den ikke har dette originalt - jeg mente denne bilen spesifikt, denne er sikkert flashet med MTM-tuning eller noe lignende tenker jeg. Det er vel rundt 600hk (Performance) originalt i disse uansett, så noen sinke i trafikken er den ikke akkurat :p

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Jeg gadd ikke lese teksten under når jeg så at det var 700hk i den, det er opplagt en tune.

Leste forøvrig teksten nå. Lurer på hvor mange som påstår ting som "Norges råeste"?
Første treff under annonsen er en annen RS6 som påstår det samme:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=113382133&fks=113382133

 

Syns det er så harry med vinylen til Olsson, men folk får da gjøre hva de vil selvsagt. Syns bare det er synd å fikse opp en sånn type bil til noe som ser ut som er eid av en 12-åring

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo kun S6 C6 som er rått, med NA V10. Med et skikkelig eksosanlegg skriker de som bare Gallardoer med tilsvarende motor kan gjøre. Det ligger faktisk 5 av dem på finn.no nå, og hvis det ikke hadde vært for Multiknirk-opphenget på dem skulle jeg nesten hatt en før jeg dør.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...