toth Skrevet 16. november 2017 Rapporter Del Skrevet 16. november 2017 ..men hvem bestemmer kondemnering når man ikke har kasko? Han her hadde jo åpenbart ikke det, så da er det ingen forsikringssak og dermed ingen takst som kan føre til kondemnering. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. november 2017 Rapporter Del Skrevet 16. november 2017 Stemmer, da er det ingen kondemnering. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. november 2017 Rapporter Del Skrevet 17. november 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=108398459&fks=108398459 Er det mulig. Må kommentere på denne igjen: «PS: Bilen har aldri vært brukt av hverken Kevin Spacey eller Harvey Weinstein» hahahahaha 5 Lenke til kommentar
Potet1 Skrevet 17. november 2017 Rapporter Del Skrevet 17. november 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97220519 "Siste sjanse, ferdig prutet!!!! ...evt kom med bud"... 7 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. november 2017 Rapporter Del Skrevet 17. november 2017 Ha ha, den var bra. Han fjerner den heelt sikkert dersom ingen kommer med et uprutet bud innen fristen. 3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. november 2017 Rapporter Del Skrevet 17. november 2017 Ingen c-max ekspert, men er ikke 300 000 for en snart 4 år gammel c-max med 100k på telleren uhorvelig dyrt? 3 Lenke til kommentar
Potet1 Skrevet 17. november 2017 Rapporter Del Skrevet 17. november 2017 De holder seg skremmende godt i pris, så det er ikke helt bort i natten - men annonsen har ligget lenge, siden i sommer en gang.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. november 2017 Rapporter Del Skrevet 17. november 2017 Det jeg også tenkte, men jeg tittet på Finn, og det ser ut som det er omtrent det folk vil ha for dem. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. november 2017 Rapporter Del Skrevet 17. november 2017 er ikke akkurat selgers tid dette heller, med elbil inntåget så blir det for mange vanskelig å forsvare en større investering i en fossilbil Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. november 2017 Rapporter Del Skrevet 17. november 2017 De holder seg skremmende godt i pris, så det er ikke helt bort i natten - men annonsen har ligget lenge, siden i sommer en gang.. Er det noen måte man kan sjekke hvor lenge en annonse har ligget på Finn? Vet at på bruktmarkedet står det datoer på når ting var lagt ut, men på bruktbilene så skjuler de dato. Lenke til kommentar
Potet1 Skrevet 18. november 2017 Rapporter Del Skrevet 18. november 2017 De holder seg skremmende godt i pris, så det er ikke helt bort i natten - men annonsen har ligget lenge, siden i sommer en gang.. Er det noen måte man kan sjekke hvor lenge en annonse har ligget på Finn? Vet at på bruktmarkedet står det datoer på når ting var lagt ut, men på bruktbilene så skjuler de dato. Tror ikke det, jeg bare husket den siden jeg var på S-Max jakt tidligere. Det gikk an å se før, men jeg tror de har fjernet det bevisst sånn at det ikke skal se så håpløst ut med biler som ligger i månedsvis. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. november 2017 Rapporter Del Skrevet 18. november 2017 Finn fjernet den muligheten av en eller annen grunn, men ved å sortere etter når den ble publisert kan man få en viss formening om hvorvidt den har vært til slags lenge. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 18. november 2017 Rapporter Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Såfremt selger ikke har lagt ut ny annonse kan man delvis se det på finnID'n til annonsen ved å sammenligne med en ny annonse. Tungvindt, men kan hvertfall gi en pekepinn. Nok en ting finn var bedre på før Endret 18. november 2017 av trollhatt Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Vittig når folk kjøper seg sær bil på finn, bare for å angre senere på året. Husker denne lå ute til salg (og var vel linket i denne tråden?) i vår. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96397349 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 De holder seg skremmende godt i pris, så det er ikke helt bort i natten - men annonsen har ligget lenge, siden i sommer en gang..Er det noen måte man kan sjekke hvor lenge en annonse har ligget på Finn? Vet at på bruktmarkedet står det datoer på når ting var lagt ut, men på bruktbilene så skjuler de dato.Jeg har pleid å ta finnkoden som utgangspunkt og endre siste tallene for å finne ledetråder i andre annonser. Ofte finner jeg boligannonser med dato som gir meg en god pekepinn. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Vittig når folk kjøper seg sær bil på finn, bare for å angre senere på året. Husker denne lå ute til salg (og var vel linket i denne tråden?) i vår. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96397349 Det er vel lite som er mer potensielt kjøperangerutløsende enn sportsbiler. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Spesielt en sportsbil som har et bodykit for å ligne en annen sportsbil fra et annet merke. Var det ikke en annen her som hadde laget Testarosa-kit til en MR2 også?Lurer på om jeg skal kjøpe meg AMG-kit til BMW´n og lakkere den RS-blå jeg nå Endret 19. november 2017 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. november 2017 Rapporter Del Skrevet 24. november 2017 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor noen gjør sånt Endret 24. november 2017 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 24. november 2017 Rapporter Del Skrevet 24. november 2017 Spesielt en sportsbil som har et bodykit for å ligne en annen sportsbil fra et annet merke. Var det ikke en annen her som hadde laget Testarosa-kit til en MR2 også? Lurer på om jeg skal kjøpe meg AMG-kit til BMW´n og lakkere den RS-blå jeg nå Ikke glem peugeot 406 coupe med ferari kit slik at den ser ut som en 360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 24. november 2017 Rapporter Del Skrevet 24. november 2017 Rimelig spesiell Opel. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=109254988 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå