raid2 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Virker som om det er mange som tenker at en billig bil med liten motor kan selges for dobbelt pris bare man fester på nok plast.. Den A3-en var ikke så alt for grusom. Kanskje litt mye "får i ulveklær". Men det er jo litt morsomt når man møter slike i lyskryss og kjører fra dem i en Volvo stasjonsvogn o.l Jeg skjønner at det er morro å drive å skru for de som liker sånt, men noen bruker jo så mye penger på plastikk at de kunne kjøpt seg en finere bil i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Burn them hoes in ze blue car! Mazzzda Hahaha. Så denne igjen idag. Lillebror dro den fram og var helt fra seg av begeistring. Han skal ha bil neste vår. Lurer på om han ikke har tenkt over det at å gå dans + kjøre i noe sånt kan misforstås. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fordi MX-5 er en damebil eller fordi den var grusomt stygt stylet? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Begge deler Han har også sett på Tigraer. Fysj. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 MX-5 er ikke en damebil, det stemmer bare ikke. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg mener en bil blir definert av eieren og eierens stil. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Finfin Vectra Dette stemmer ikke.. Ifølge registreringsnummeret er ikke dette en Opel.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Finfin Vectra Dette stemmer ikke.. Ifølge registreringsnummeret er ikke dette en Opel.. lol Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er bare nok en fyr som ikke tar seg råd til å spandere en ny annonse på Toyotaen, så han endret bare den tidligere bilen sin. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Finfin Vectra Dette stemmer ikke.. Ifølge registreringsnummeret er ikke dette en Opel.. lol Har hatt Vectra A, "drømmer" om en Vectra C som familiebil, men kommer vel til å nøye meg med en Vectra B, men den ligna jo ikke på noen av de jeg kjenner :S Må være en spesiell facelift eller noe detta :o Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er bare nok en fyr som ikke tar seg råd til å spandere en ny annonse på Toyotaen, så han endret bare den tidligere bilen sin. Er ikke det temmelig idiotisk å gjøre? Da vil jo ikke folk som ser etter Toyota se annonsen. Og de som ser etter en Vectra til under 20 lapper vil ikke tenke "oj, tror jeg heller vil ha en Corolla til 119 tusen" når de ser den. Forbanna gjerrigknarker Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Bmw Endret 9. juli 2009 av DSG Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Den var jo litt kul, på en rar måte. Litt skeptisk til prisen da... Sedan i den prisklassen, som samtidig har endel '96-deler på seg. Greit det er en 3-liters diesel som drar opp, men likevel... 200k liksom. Endret 9. juli 2009 av fredrik Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Dette må vel være noe av det verre jeg har sett http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18139364 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Stakkars bil, det der kunne nesten regnes som mishandling. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvis respekt! Han støtter jo opp om norsk hønsenetting-industri! :!: Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Bare jeg som synes den var relativt stilig? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Bare jeg som synes den var relativt stilig? Ser jo ut som det er Alienware som har eid bilen.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Bare jeg som synes den var relativt stilig? Ser jo ut som det er Alienware som har eid bilen.. Haha, er vel heller en blind som har eid den. (No offence to the blind people...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå