Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

 

Ja muligens at folk har råd til det, men for meg er poenget med en dyr bil at det synes at den er dyr. For en uinnvidd ser Geländewagen ut som noe gammelt ræl fra 80-tallet. Forventer nesten at det er kassettspiller i den..

Sett et par AMG G-63 i det siste. Ikke akkurat stygt, eller tam lyd for den saks skyld.

Dine uttalelser tyder bare på at du ikke vet riktig hva dette er. G63 eller 4x42 f.eks.

Mine uttalelser er bare min mening om bilen generelt, være seg G, 4x4 eller Brabus. Beklager hvis det såret deg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Det hadde ihvertfall vært en bil som er mer passende der du bor.

Tja, det er ikke lov å kjøre utenfor veien her, så det er ingen hensikt.

Kanskje hvis den teknisk sett var en scooter(eller 4)?

WARFIGHTER%20Outfitters%20Jeep%20Cheroke

Det er nok lov hvis man klarer å omregistrere den til beltevogn ja.. Men selv en ATV med belter er jo ulovlig å kjøre på snøen med..

 

Jeg tror en E-klasse AMG blir fint her oppe.

Scooteren får jeg straks.

Lenke til kommentar

 

Har Subaru og CVT? Det er ikke automatisk usportslig hvertfall, hvis den er kjapp - konstant kraftoverføring på optimalt turtall uten opphold kan gi ganske effektiv kjøring.

CVT ja: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Subaru_transmissions#Subaru_Lineartronic_CVT

 

Kult at noen fortsatt selger det, Audi har vel faset ut Multitronic. Vel hadde den noen problemer pre-2006, men den er jo kjappere enn både manuelt og annet automatgir. Jeg har det i min -09, og hadde lett valgt det i neste bil om det var tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...