Auto Asmodeus Skrevet 31. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2017 Ja muligens at folk har råd til det, men for meg er poenget med en dyr bil at det synes at den er dyr. For en uinnvidd ser Geländewagen ut som noe gammelt ræl fra 80-tallet. Forventer nesten at det er kassettspiller i den..Sett et par AMG G-63 i det siste. Ikke akkurat stygt, eller tam lyd for den saks skyld.Dine uttalelser tyder bare på at du ikke vet riktig hva dette er. G63 eller 4x42 f.eks. Mine uttalelser er bare min mening om bilen generelt, være seg G, 4x4 eller Brabus. Beklager hvis det såret deg. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 31. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2017 Det hadde ihvertfall vært en bil som er mer passende der du bor.Tja, det er ikke lov å kjøre utenfor veien her, så det er ingen hensikt. Kanskje hvis den teknisk sett var en scooter(eller 4)? Det er nok lov hvis man klarer å omregistrere den til beltevogn ja.. Men selv en ATV med belter er jo ulovlig å kjøre på snøen med.. Jeg tror en E-klasse AMG blir fint her oppe. Scooteren får jeg straks. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2017 Litt offtopic med hardslående tekst. Dette må være en kollega av Oluf 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Hvordan i alle dager synker en båt som er "flonke ny"? Endret 31. oktober 2017 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
toffo Skrevet 31. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2017 Dette høres mest ut som en kar som mener han har gjort et kupp han kan gjøre raske penger på, men sliter med å få solgt til den prisen han tenkte seg. :-) 3 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2017 Stakkers den som sender idiotiske meldinger Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Jeg lurer på om "kun seriøse henvendelser" eller varianter som det der har ønsket effekt. Endret 31. oktober 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 31. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2017 Hvordan i alle dager synker en båt som er "flonke ny"? Det skjer faktisk. Trenger ikke mer enn en uviten eier og uvær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=107267689 Ufokusert, ustoppelig og sportslig med trinnløs gearkasse Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=107267689 Ufokusert, ustoppelig og sportslig med trinnløs gearkasse Type cvt? Den er til og med mer enn strøken.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 Har Subaru og CVT? Det er ikke automatisk usportslig hvertfall, hvis den er kjapp - konstant kraftoverføring på optimalt turtall uten opphold kan gi ganske effektiv kjøring. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 Så på en 3.0TDI V6 her om dagen... I beskrivelsen: "GROM V8 LYD!!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 Har Subaru og CVT? Det er ikke automatisk usportslig hvertfall, hvis den er kjapp - konstant kraftoverføring på optimalt turtall uten opphold kan gi ganske effektiv kjøring. CVT ja: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Subaru_transmissions#Subaru_Lineartronic_CVT Så på en 3.0TDI V6 her om dagen... I beskrivelsen: "GROM V8 LYD!!" Klassisk myte. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 Har Subaru og CVT? Det er ikke automatisk usportslig hvertfall, hvis den er kjapp - konstant kraftoverføring på optimalt turtall uten opphold kan gi ganske effektiv kjøring. CVT ja: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Subaru_transmissions#Subaru_Lineartronic_CVT Kult at noen fortsatt selger det, Audi har vel faset ut Multitronic. Vel hadde den noen problemer pre-2006, men den er jo kjappere enn både manuelt og annet automatgir. Jeg har det i min -09, og hadde lett valgt det i neste bil om det var tilgjengelig. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 Skall være skuddsikker de girkassene til Subaru ja. De kan være masete på Outback med 2.5 uten Turbo.. Mulig det er fordi den har dreiemomentet sitt ganske høyt opp. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 CVT er kjedelig, som er grunnen til at det er forbundet med kjedelige biler. Men sånn på papiret så er det den perfekte girkasse, hadde det ikke vært for effekttapet og den historiske upåliteligheten. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 Den CVT-skiten som står i Subaru Levorg er noe av det tristeste jeg har kjørt på mange år.. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 Den CVT-skiten som står i Subaru Levorg er noe av det tristeste jeg har kjørt på mange år.. Vi har fått med oss at du mener alt uten en stjerne i grillen er noe drit. Ikke noe nytt. 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 Det er helt feil, det er svært mange biler jeg liker. Jeg har ikke bare Mercedes.. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 8. november 2017 Rapporter Del Skrevet 8. november 2017 Det er helt feil, det er svært mange biler jeg liker. Jeg har ikke bare Mercedes.. Har bare fått med meg ar du har prater om E-klasse stort sett hele tiden. :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå