Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er prisen på hvite skilter?

Forøvrig helt utrolig at det finnes folk som vil ha dette fremfor en super/hyperbil når man først skal blåse 2,3 mill. Ja, den er rå, men det tenkes at det ikke akkurat er linjeryddere og skogsarbeidere som kjøper denne bilen mtp sitt behov for fremkommelighet.

 

Hadde jeg hatt 2,3 mill til bilkjøp hadde jeg kjøpt en annen bil med stjerne og heller kjøpt en Land Cruiser eller Amarok:

_824360387.jpg

Lenke til kommentar

Ja muligens at folk har råd til det, men for meg er poenget med en dyr bil at det synes at den er dyr. For en uinnvidd ser Geländewagen ut som noe gammelt ræl fra 80-tallet. Forventer nesten at det er kassettspiller i den..

 

Hvis en lever så i fortiden at en synes Geländevagen fremdeles er kul har han/hun nok rikelig med kassetter liggende også.

 

Da er det greiere med LandRover-folket, de har vært ute i skogen siden 80-tallet og har ikke kassetter.  :-D

Lenke til kommentar

Nå om dagen er eneste mulighet å se om galenderwagen er gammal er å sjekke regnr og titte inn i bilen, for folk kjører jo med facelift bodykit 2017 mod på en 1980 talls bil lol.

Men jeg må si at Geländewagen er en drømmebil for min del ( har noe med at den ser ut som en mafia bil)  Riktignok en brabus g850. 

Lenke til kommentar

Altså folkens, G 4x4 i annen er ikke noen vanlig G.. Det er så langt unna, den er større, bredere, høyere, mer brutal osv.

Den har ikke stive akslinger heller, den har tvert i mot moderne og heftige portalakslinger.

 

Den bilen som var annonsert er forresten solgt, men det er visst flere på vei også.

 

Jeg kunne vurdert en slik hvis den var litt billigere, hadde jeg fått den til 1-1,2 mill før moms og avgift hadde det vært et enkelt valg.

Endret av Snylter
Lenke til kommentar

Altså folkens, G 4x4 i annen er ikke noen vanlig G.. Det er så langt unna, den er større, bredere, høyere, mer brutal osv.

Den har ikke stive akslinger heller, den har tvert i mot moderne og heftige portalakslinger.

 

Den bilen som var annonsert er forresten solgt, men det er visst flere på vei også.

 

Jeg kunne vurdert en slik hvis den var litt billigere, hadde jeg fått den til 1-1,2 mill før moms og avgift hadde det vært et enkelt valg.

 

Den har stive akslinger. Punktum. Portalaksling er ingenting annet enn at man får høyere bakkeklaring ved hente høyde ved hvert nav med de «portalene».

Ganske vanlig i offroadmiljøet.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Det hadde ihvertfall vært en bil som er mer passende der du bor.

Tja, det er ikke lov å kjøre utenfor veien her, så det er ingen hensikt.

 

Jeg tror E-klassen kommer til å bli knall. Kanskje litt drøyt med en AMG her oppe, men jeg tror det blir artig ihvertfall når jeg er på ferie på fastlandet og har med bil..

Lenke til kommentar

Ja muligens at folk har råd til det, men for meg er poenget med en dyr bil at det synes at den er dyr. For en uinnvidd ser Geländewagen ut som noe gammelt ræl fra 80-tallet. Forventer nesten at det er kassettspiller i den..

Sett et par AMG G-63 i det siste. Ikke akkurat stygt, eller tam lyd for den saks skyld.

Dine uttalelser tyder bare på at du ikke vet riktig hva dette er. G63 eller 4x42 f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...