Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker når folk skriver "Bilen vekker veldig mye oppmerksomhet."

 

Altså, vi skjønner at den vekker oppmerksomhet. Men det er ikke sånn at gutta får bender og damenes eggstokker rister som et maracasorkester når du kommer dundrende. Folk har nok noe lik reaksjon som jeg hadde da jeg kom innpå annonsen: "ka i helvette"

 

Jeg er med på at pengene skal sirkulere, og at man kan bruke pengene sine på hva man vil... Men man må være ganske svimmel hvis man tror det er forsvarlig å svi av 68K på en sånn riskoker.

 

Selvfølgelig, jeg har mine tvil om at alt har kostet så mye som han skriver i annonsen.

Endret av Jokerjævel
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Direkte trist å lese at dere rakker såpass ned på en annen sin bil bare fordi den personen tør å gjøre noe dristig noe.

Det er jo nærmest daglig her inne om det publiseres annonser med noe som er litt utenom det normale og spesiellt.. Greit nok at man kanskje ikke liker ting men enkelte reaksjoner jeg har sett her inne er direkte ufine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan det skal være kontroversielt at jeg sier at både Nissan Leaf og den GT86 riskokeren er lite pene biler. Subjektivitet er subjektivitet, og enn så lenge så er det ingen som har rett til å bli støtet fordi noen uttrykker hva demmes smak er. Hvor dristig noe er har ingen korrelasjon til hvor pent det er estetisk.

 

I respect your choice, but your car looks like shit. Fuck haterz lizzm.

 

Sjekk denne distige karen med spoiler på en bil med fremhjulsdrift.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=105979503

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan det skal være kontroversielt at jeg sier at både Nissan Leaf og den GT86 riskokeren er lite pene biler.

 

Det er ikke kontroversielt. Problematikken ligger i at enkelte har et stort behov for å rakke ned på eieren og være direkte ufin i beskrivelsen av eiere av slike biler.

Lenke til kommentar

Så lenge eieren ikke er til stede i tråden spiller da det fuck all rolle. Å forlange silkehansker i en morotråd om biler er helt bakvendt, så jeg tror mest det handler om kjepphester. Ridderne av ond tro. Nedrakkingen skjer da også med glimt i øyet, og jo, det kan man lukte så lenge man ikke leser innlegg som fanden leser bibelen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Frem til jeg leste dette ville jeg vedda på at Celica hadde trekk på bakhjula... Man lærer visst fortsatt.

 

Står nå oppført med forhjulsdrift, men som nevnt så kom vel noen av de med firehjulsdrift. Det var på sjette generasjon at Celica gikk nedover for min del i hvert fall. Kunne gjerne tenkt meg en femte generasjon, selv om det også er en grevling.

Endret av Gavekort
Fjernet eget OT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...