Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Subaru og Toyota frelser verden med moderat motoriserte morobiler, til unisont bifall fra bilpressen og andre forståsegpåere. Det burde kanskje ikke komme som noen overraskelse at "gatebil"-pakket har trykket modellen til sitt kalde hjerte og voldtatt den etter alle ukunstens regler, men det er fortsatt irriterende. Kunne de ikke holdt seg til supraene sine?

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot GT86/BRZ med et godt tilpasset rocket bunny kit, disse har absolutt potensiale til å bli veldig kule, det samme gjelder RWB Porschene, widebody er kult om det blir gjort skikkelig. Den aktuelle bilen her faller ikke helt i smak med meg grunnet camber, felgene og den litt vel knæsje rosafargen, men ellers synst jeg dette er helt innafor som en 26 år gammel mann som kjører en volvo stasjonsvogn i det daglige :fun: . Kan selvfølgelig passe seg med litt mer guffe under panseret med en såpass bred bli og da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Burde være "Norges mest håpløse bil å kjøre på hvite skilt!".

Vært bedre på grønne mener du?

 

Hvis du ikke skjønte poenget - Vill dekkstrekk, camber, widebody. Det er en håpløs bil å kjøre.

 

 

Ja jeg skjønte at du hadde noe imot den, men hva hadde det med skiltfargen å gjøre? - hvilken farge skulle de vært? - Det var tross alt du som gjorde et poeng ut av fargen på skiltene?

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Dristighet og mot er kanskje positive egenskaper, men det betyr ikke at vi alltid trenger å applaudere resultatet. Dessuten dreier dette seg vel snarere om fritidsproblemer, dårlig smak og for mye penger. "Dristig" blir en eufemisme.

Jeg tror poenget i mitt innlegg gikk deg hus forbi da jeg kritiserte den smålige dritt-slengingen flere har skrevet om mannen bak denne bilen. (Og andre ombygde biler sånn generelt sett.)

Det går fint an å skrive at man ikke liker resultatet av en ombygging som man ikke likte uten å ty til barnslige kommentarer som at personen har dårlig smak, personen har fritidsproblemer og personen har IQ i det lavere sjiktet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Har hørt at M62motoren var plaget med registeret

 

Mulig at kjedestrammeren er et svakt punkt ja, men tror ikke jeg har hørt at det er noe man må være beredt på, slik som med N4x. Men V8ere er ikke foretrukket, da det er vanskeligere å finne deler, pluss at det er generelt litt mer tull med de.

 

But I digress.

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=107113318

 

Grell.

Lenke til kommentar

 

Dristighet og mot er kanskje positive egenskaper, men det betyr ikke at vi alltid trenger å applaudere resultatet. Dessuten dreier dette seg vel snarere om fritidsproblemer, dårlig smak og for mye penger. "Dristig" blir en eufemisme.

Jeg tror poenget i mitt innlegg gikk deg hus forbi da jeg kritiserte den smålige dritt-slengingen flere har skrevet om mannen bak denne bilen. (Og andre ombygde biler sånn generelt sett.)

Det går fint an å skrive at man ikke liker resultatet av en ombygging som man ikke likte uten å ty til barnslige kommentarer som at personen har dårlig smak, personen har fritidsproblemer og personen har IQ i det lavere sjiktet.

 

Ingenting gikk meg hus forbi, jeg bare syntes ikke at du hadde noe poeng, noe jeg også forklarte.

Du er på tynn is. I motsetning til oss som bare bedriver generelt pisspreik, er du unødig lettkrenket på vegne av noen som ikke er til stede, trekker opp grenser og retter kritikk. Vet ikke hvem som egentlig slenger mest dritt. Og du er jaggu meg ikke særlig hvit i duken selv heller.

Forresten, jeg plusset innlegget ditt ved en feil.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Ingenting gikk meg hus forbi, jeg bare syntes ikke at du hadde noe poeng, noe jeg også forklarte.

Du er på tynn is. I motsetning til oss som bare bedriver generelt pisspreik, er du unødig lettkrenket på vegne av noen som ikke er til stede, trekker opp grenser og retter kritikk. Vet ikke hvem som egentlig slenger mest dritt. Og du er jaggu meg ikke særlig hvit i duken selv heller.

Forresten, jeg plusset innlegget ditt ved en feil.

All den tid du forklarte meg at jeg ikke hadde noe poeng og avsluttet med å gjøre nettopp det jeg poengterte vil jeg våge meg dithen og påstå at det nok er du som er på tynn is. Bortforklaringen med at du bare driver med generelt pisspreik gjør ikke akkurat isen du står på noe tykkere.

 

Jeg synes fortsatt det er direkte trist at fult voksne folk ikke evner seg til å uttale seg negativt om et bygg man ikke liker uten å faktisk måtte gjøre narr av personen bak.

 

Duken min er vel heller pissgul, vist du skulle lure. :)

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ville ikke vært innafor å si at en bil er harry og at eieren ikke kan være riktig klok i en seriøs politikktråd, men det er ikke dette. Dette er en pisspreiktråd. Folk legger ut finn-annonser, snakker piss og slenger skit. Du som åpenbart vet best får skrive regelboka da, for det er litt vanskelig for å lukte akkurat hvor grensen går.

 

Vi finner da vitterlig også ordet "idiotisk" i trådtittelen, noe som mer enn vagt antyder hva man synes om mange av annonsene man legger ut her. Hvis det blir for røft, kan vi starte en annen tråd i stedet for å fare opp når man synes noen tråkker over.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å snakke negativt og spøkefullt om noe uten å implisitt gjøre litt narr av den som står bak - det er ikke så mye verre å være tydelig, noen vil kanskje si tvert imot.

Poenget er at det å legge ut en annonse her i utgangspunktet kan være latterliggjørende, da det delvis er trådens tema.

Hvis noen viser frem sin egen bil holder jeg kjeft hvis jeg synes den er heslig, men det er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...