Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

120k for en 2006 A8 med Quattro og greit utstyrsnivå? Jeg synes det høres billig ut må jeg si..

 

Jeg forventer over 200k for min 2005 modell E-klasse.

Ups, blander kortene little her, flere biler som skal byttes - A8n er det vel forventet 180-190k for. Den har rundet 200kkm, men synes fortsatt nærmere 400k virker som han forventer å få 100k for kromfolien alene.
Lenke til kommentar

 

120k for en 2006 A8 med Quattro og greit utstyrsnivå? Jeg synes det høres billig ut må jeg si..

 

Jeg forventer over 200k for min 2005 modell E-klasse.

Det ligger kun én 2005 modell E-klasse over 200k på Finn.no, så kanskje du forventer for mye?

Det gjør jeg så absolutt ikke.

Min har gått ca 220kkm mindre enn den som ligger der nå og har noe utstyr den ikke har.

Lenke til kommentar

 

 

120k for en 2006 A8 med Quattro og greit utstyrsnivå? Jeg synes det høres billig ut må jeg si..

 

Jeg forventer over 200k for min 2005 modell E-klasse.

Det ligger kun én 2005 modell E-klasse over 200k på Finn.no, så kanskje du forventer for mye?

Det gjør jeg så absolutt ikke.

Min har gått ca 220kkm mindre enn den som ligger der nå og har noe utstyr den ikke har.

 

 

lykke til i dagens marked

Lenke til kommentar

Jeg har en 500 ja, har aldri vurdert en undermotorisert 320.

Bilen min har også 4Matic, kjøling i seter, tv bak, designo både innvendig og utvendig og ellers en hel del fint utstyr.

 

Den må vike nå fordi jeg har flyttet til Svalbard, det ble da naturlig med ny bil siden jeg slipper mva og avgifter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bare arbeidet koster nok noen ti-tusenlapper, og så kommer det alt an på om du kjøper ny kasse eller finner en brukt.

Til syvende og sist sitter du neppe igjen med en bil som er verdt 30000+hva du har brukt.

 

Har girkassen alt røket nå, så kan det jo fort balle på seg med flere ting, er jo ikke akkurat verdens mest pålitelige biler. 

Lenke til kommentar

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=105356166&fks=105356166

 

Ingenting en tøffere en gammel quattro med femmer, og det er artig at noen bygger quattro på en sånn gammel 80.. men hvorfor i svarte ikke bruke quattro fra senere 80 (da quattro faktisk var quattro og ikke slik nymotens ræl :p), og dashbord fra B7? og firesylindret motor? pffffft!  Nei, dette ble helt feil i mine øyne.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...