Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har bare rånere i Volvoer med steilende elg på sideskjermen. Gjerne røde 240'er med gule lys, basskasse og en skog wunderbaumer i taket. Ingen av dem har damer...

 

Jessheim?

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=104798357&fks=104798357

Denne var litt artig, er det samleverdi på disse? Stusset litt på prisen, for den virker jo nokså "modifsert".

Endret av Martin H
Lenke til kommentar

Det er synd at touring aldri kom som M5, så de må bygges om, men akkurat det eksemplaret så nok gjennomført ut til at jeg nesten kunne vurdert den som et alternativ til original M5, litt avhengig av hvor mye dokumentasjon det er på arbeidet.

 

Antagelig ikke så verst med dokumentasjon på den, siden det er SSP som har bygd den om. Syns du skal ringe på den jeg :)

Lenke til kommentar

Synes en E39 er den fineste bilen som finnes, men kun når den er helt plain uten sportsfanger osv

 

Original Msport-styling ser bra ut, men jeg er enig i at det er fort gjort å ødelegge linjene med f.eks. slike splittere på fangeren, eller felger som vist i annonsen.

 

Antagelig ikke så verst med dokumentasjon på den, siden det er SSP som har bygd den om. Syns du skal ringe på den jeg :)

 

I wish! Må fylle sparegrisen litt mer først.

Lenke til kommentar

Trenger ikke fylle opp sparegrisen, trenger bare å ringe banken :p 
Syns den ser veldig bra ut. Motoren har kanskje gått bittelitte langt, men bilen begynner å dra på årene også. Eventuelt så venter du til du får råd, men da må det være sedan. Eller så venter du til noen legger uten en 540i Touring- og det skjer omtrent aldri 

Skal ikke prøve å overbevise deg jeg, dette er opptil deg. Ville bare ha med en til i BMW V8-klubben her inne på disk.no :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...