xClaymanx Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Denne var ny http://www.finn.no/83852888 Tar heller en vanlig elise til den prisen der :O Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Prisen er nok høy fordi det er en begrenset produksjon. Jeg er nokså skeptisk til slike low-volume superbiler. De har en tendens til... Å ta fyr. Endret 18. november 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=86109358&fks=86109358 289 000,- for en nedbrent bil, joda. Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=86109358&fks=86109358 289 000,- for en nedbrent bil, joda. "Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser på både forsikring og finans fra 0.-kontant." Sikkert lett å få lån på nesten 300k for en nedbrent bil Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Må vel være noe av det med høyest risiko det der, kjøpe eldre BMW med mye hester. Disse er alltid godt brukt og ofte av "sketchy" folk. Svindyre i tillegg, nei takk skal du ha, men ellers takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ja, at den mest sannsynlig er rævkjørt er det største problemet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jeg mente mer generelt sett. Kan jo ikke forvente at du forstår det dog. Det som er verdt noe på denne er vel 400 hk godkjent i vognkortet. Bil til 300 tusen, må sikkert regne med å bruke ytterligere 500 tusen på den før den er klar for bruk. Er absolutt smådyrt, men er vel nok BMW fanboys som bruker (pappas) penger totalt ukritisk. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det hender fra tid til annen at vrak selges svindyrt kun pga godkjenningene som følger bilen.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Overskriften antyder at den er godkjent med 1050hk, mens tekst antyder 400. Hvis den faktisk er godkjent for 1050 og motoren er hel er vel det verdt endel for riktig kjøper. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Godkjent for 1050, og Biltilsynet i Norge? LOL. Hadde vel ikke akkurat vært sikkert heller. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) En e30 kan vel godkjennes med maks 400-500hk. Noe mer trenger man ikke etter veien heller, spesielt ikke i en så lett og smidig bil. Etter nærmere søk, maks godkjent hk i en e30 i 2013 var 330hk. Om det har gått opp i det siste vet jeg ikke. Så om den er gokjent med 400hk så er det rimelig spesielt, derfor den er så dyr kanskje? Endret 19. november 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Finnes det altså maksgrenser for alle bilmodeller, uavhengig av om det er spesialbygg og du betaler avgift? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Det er jo aldri prat om avgift på biler som har vært i Norge i over 10 år. Du kan ikke overskride hva karrosseriet og chassis har blitt godkjent for av bilprodusenten med flerfoldige ganger, møte opp hos SVV og late som ingenting. Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) http://www.finn.no/85193328 Sjeldent. Trodde rs6 kun var stasjonsvogn jeg. De to første generasjonene kom både som sedan og stasjonsvogn. C5 (ca 1998-2005) og C6 (2005-2011). Den siste generasjonen, altså C7 kommer kun som stasjonsvogn (heldigvis) A/S/RS6 har desverre aldri sett bra ut som sedan, og spesielt ikke den første generasjonen. Det er litt rart egentlig, for som stasjonsvogn er den første versjonen av RS6 kanskje den fineste bilen Audi noen sinne har laget. Prisen er helt hinsides på denne riktignok. Bilen har vært med i en spansk film som heter Combustiòn tydeligvis. Regnr kommer frem på noen av bildene ser jeg på imdb. Er tydelig noen bilder av bilen inni også fra traileren fra 00:21 https://www.youtube.com/watch?v=BfyPXvu6bZ8 Filmen så ikke ut som all verden, men litt artig likevel. Endret 20. november 2016 av Gamle ørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=86460345&fks=86460345 Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) http://www.finn.no/86147925 Dette systemet høres ikke bare smart ut. Mulig jeg misforstår da? ? Qoute: Hjelper med på å holde bilen innenfor filen, og unngår å kjøre forbi trafikk i høyrefilen. Dvs om en dust kjører sakte i venstrefilen og du ligger i høyrefilen og kjører fortere vil bilen bremse ned og unngå forbikjøring. Endret 21. november 2016 av Kjenstadbakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Strengt talt er det ulovlig å kjøre forbi en bil i venstrefil når du selv er i en fil til høyre. Men om man holder fartsgrensa og så tilfeldigvis kjører forbi en bil som ligger til venstre, så tror jeg aldri du ville ha blitt stoppet. Så sånn sett kan denne teknologien være litt dust, med mindre den tar høyde for fartsgrensen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Det står vel også noe i loven om at det er tillatt under køkjøring, uten at jeg husker nøyaktige ordlyden. Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Men det er vell ikke en forbikjøring å kjøre fortere i høyrefila (når du allerede ligger der) hvis det ligger en dust i venstre å kjører sakte? Forstår ikke hvordan dette er ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå