Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All show and no go

Herregud så kjedelig.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76933479&fks=76933479

Og hva gjør den kjærringa på panseret?

synes bilen er gjort "riktig" på stylingen, det skal han ha, kunne kjørt den der uten å bli flau tenker jeg, men ja, fatter ikke greia med å gjøre så mye med en slik bil med 143hk motor.. penger i dass egentlig... men det er jo en hobby så, jaja 

Lenke til kommentar

Litt offtopic, men kom over denne videoen fra luksusfellen: 

På finn.no går tilsvarende biler for ca 200k så skjønner fyren litt. 

http://m.finn.no/car/used/search.html?make=0.792&model=1.792.2000160&year_from=2010&year_to=2010&engine_fuel=0%2F2&engine_effect_from=150&engine_effect_to=150

Nei, 1/3 av bilene i listen din er på ~140k og hva vet vi egentlig om bilens tilstand i tilfellet?

edit: forøvrig en helt latterlig type. Flaut.

Endret av Sampson
Lenke til kommentar

Litt offtopic, men kom over denne videoen fra luksusfellen: 

På finn.no går tilsvarende biler for ca 200k så skjønner fyren litt. 

http://m.finn.no/car/used/search.html?make=0.792&model=1.792.2000160&year_from=2010&year_to=2010&engine_fuel=0%2F2&engine_effect_from=150&engine_effect_to=150

Nei, 1/3 av bilene i listen din er på ~140k og hva vet vi egentlig om bilens tilstand i tilfellet?

edit: forøvrig en helt latterlig type. Flaut.

De som jeg linket til er samme "spec" som i videoen, altså årsmodel, km-stand osv, . Du kan se skiltnr i videoen og finne info på statens vegvesen.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg luksusfellen så har han allerede tapt enorme summer på gjeld uten å ha greie på det, så hvorfor han syter nå aner jeg ikke.

Men hvorfor gjøre innbytte?

Å bli kvitt bilen var vel ganske kritisk for at ikke huset skulle bli tvangssolgt.

Men for en som har brukt 50 tusen på en kveld på byen så mente han vel han fikk for lite for bilen.

Lenke til kommentar

Surt for en mann av viss type å få "for lite for bilen" . En bil er for mange som hesten til en cowboy og for andre noe som er med på å definere hans manndom og som status.

Så på videoen og det virket som tilfellet her.

Skal man få solgt noe "raskt" så må en alltid gjøre objektet mere attraktivt enn andre tilsvarende objekter , og med luksusfellen innkalt (eget valg) og gitt fullmakt over økonomi . Jeg forstår egentlig ikke hva vedkommende har å klage over.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Da tror jeg ikke han hadde kjøpt en Qashqai

Mulig det.

Det er mange graderinger av dette fenomenet og må ses i sammenheng med ande ting.

En kan være en stolt eier av en Qasqai eller annen pen og velholdt utseende bil til +/- 200.000 uansett motorstørrelser og ha samme følelser.

Erstatningen ble omtalt som "forpult vrak" og "det skrapet der".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...