Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83505718&fks=83505718

En som har sett litt for mye på pimp my ride? :p

Ser ut som et kjøleskap på hjul :p

Denne forden har 0 km.

Og man skjønner godt hvorfor når man ser den :o. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83871390

Hva med en brannmann sam bil http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=64968395&fks=64968395

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Det er bare trist at også Alpina har gått på diesel-hysteriet.

Bilinteressertes smak er som ræva, delt.

Det er mye lettere å akseptere det enn å gå rundt og bli følelsesmessig belastet av andre menneskers frie valg..

Problemet er at jeg stadig må høre på forferdelig kakling fra disse traktormaskinene enkelte absolutt skal montere i biler.

Må vel nesten vurdere migrering til et land med færre traktorbiler.

Lenke til kommentar

Det er bare trist at også Alpina har gått på diesel-hysteriet.

Bilinteressertes smak er som ræva, delt.

Det er mye lettere å akseptere det enn å gå rundt og bli følelsesmessig belastet av andre menneskers frie valg..

Problemet er at jeg stadig må høre på forferdelig kakling fra disse traktormaskinene enkelte absolutt skal montere i biler.

Hvis dét er noe du faktisk kan klassifisere som et problem, indikerer vel det at livssituasjonen din i Norge er såpass optimal at flytting til hvilket som helst annet land vil medføre stor risiko for å støte på ting som faktisk _er_ problemer.. Endret av toth
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Hvis dét er noe du faktisk kan klassifisere som et problem, indikerer vel det at livssituasjonen din i Norge er såpass optimal at flytting til hvilket som helst annet land vil medføre stor risiko for å støte på ting som faktisk _er_ problemer..

Vel, for meg oppleves dette som et virkelig forurensningsproblem, og det er en rekke land der slike problemer ikke er til stede i samme grad.

Nå blir det trolig mindre av det her også fremover, vi kan jo håpe ihvertfall.

Bensinmotoren er rett og slett en konstruksjon som egner seg langt bedre i personbiler.

Lenke til kommentar

Hvis vikinglotto eller eurojackpot går inn, så skal jeg bruke noen millioner på å kjøpe opp slike forferdeligheter, og strimle dem opp i en slik:

Selvfølgelig poste på youtube med finn.no link, og ta imot forslag i denne tråden. :D

Endret av Ar`Kritz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...