Skosåle Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Drapsmaskin! (Spør Paul Walker, hehe) Det er så rått det der! Endret 27. september 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81835263 En som har blitt litt for mye inspirert av fast and furious, lambo dører, nos bottle i bagasjen Han kan bare glemme å få 165 000 kr for den der.. Tror kanskje noen er villig til å gi 40-50 000 om han er heldig. Grøss. Men han får bare ta det som det kommer. Folk som driver på slikt fortjener all dritt de kan få ---------------- Nå har steike meg Giulia kommet ser det ut til. Trodde ikke de skulle komme før neste år. Blir nok en slik på meg, eller en bmw 3 serie. link: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83264811 De hadde en til 1.3 mill tidligere, men kanskje den er solgt allerede? Endret 27. september 2016 av Gjest Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Den Carrera GTen der er vel en kjent bil for noen. Den har gjort noen runder på flere baner, ganske heftige saker. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Han har hatt den Audien som hobby i 8 år, også er alt arbeid gjort på verksted? Litt av en hobby å levere på verksted. Endret 28. september 2016 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Var jo nitrist fargevalg på både eksteriør og interiør på den Giuliaen. Også litt synd at de skal ha såpass mye for en diesel-versjon. (Dog mye ekstrautstyr). Endret 28. september 2016 av Vertical^ Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Drapsmaskin! (Spør Paul Walker, hehe) Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82831016&fks=82831016 Litt av en størrelse på turboen Holder nok med 800 hk Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Dette var en morsom bil! Bra at den ser noenlunde orginal ut! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Hva er 800hk egentlig? Er det det som fungerer på dyno i andregir, knuser diffen på vei ut av gårdsrommet og hiver råder i asfalten ved første downshift? 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Hva er 800hk egentlig? Er det det som fungerer på dyno i andregir, knuser diffen på vei ut av gårdsrommet og hiver råder i asfalten ved første downshift? Hei bestefar! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Hehe. Jeg kan sikkert hive på en løvblåser og E85 på min også, men du har jo ikke akkurat et pålitelig oppsett med vanlige støpte komponenter dimensjonert for å fise bestemor og bestefar til Bunnpris. Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82491676 Mener dette er eneste facelift versjon av LP560-4 i Norge. Denne blir nok ikke så lett solgt, med tanke på at fyren har kriminalitet bak seg. http://www.aftenposten.no/norge/Oslo-mann-tiltalt-for-agervirksomhet-72554b.html http://www.dn.no/nyheter/finans/2014/12/04/2152/Jus/frste-gertiltale Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hehe. Jeg kan sikkert hive på en løvblåser og E85 på min også, men du har jo ikke akkurat et pålitelig oppsett med vanlige støpte komponenter dimensjonert for å fise bestemor og bestefar til Bunnpris. Nå kjører man vel ikke med E85, race map og 2.5 bar ladetrykk om man drar til butikken. Med blyfri 95 og normal map yter den stabile 220hk. Det funker fint til butikken. Men greit å kunne pushe 800hk på dragstripa. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hehe. Jeg kan sikkert hive på en løvblåser og E85 på min også, men du har jo ikke akkurat et pålitelig oppsett med vanlige støpte komponenter dimensjonert for å fise bestemor og bestefar til Bunnpris. Nå kjører man vel ikke med E85, race map og 2.5 bar ladetrykk om man drar til butikken. Med blyfri 95 og normal map yter den stabile 220hk. Det funker fint til butikken. Men greit å kunne pushe 800hk på dragstripa. Neida. Var bare et absurd eksempel. For å formulere meg saklig så er det forskjell på 800 hestekrefter man kan bruke jevnlig på bane, og 800 hestekrefter som man kan bruke én gang. Det er fort gjort å skryte av 800 hestekrefter på dyno uten at man faktisk har en motor skikket for den kraften. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Men greit å kunne pushe 800hk på dragstripa. Semi-relevant: Finnes det noen dragstriper i Norge? Tenker da på "proft" opplegg med tidtakere, slik man ser i USA bl.a. Har aldri hørt om at det finnes i Norge, men jeg har ikke akkurat vanket i bil-miljøet heller. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Gardermoen Raceway er ganske proff. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Men greit å kunne pushe 800hk på dragstripa. Semi-relevant: Finnes det noen dragstriper i Norge? Tenker da på "proft" opplegg med tidtakere, slik man ser i USA bl.a. Har aldri hørt om at det finnes i Norge, men jeg har ikke akkurat vanket i bil-miljøet heller. Proft å proft men tillogmed her i Nord-Norge arrangeres det dragrace i ny å ned. På Tromsø flyplass f.eks. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hehe. Jeg kan sikkert hive på en løvblåser og E85 på min også, men du har jo ikke akkurat et pålitelig oppsett med vanlige støpte komponenter dimensjonert for å fise bestemor og bestefar til Bunnpris. Nå kjører man vel ikke med E85, race map og 2.5 bar ladetrykk om man drar til butikken. Med blyfri 95 og normal map yter den stabile 220hk. Det funker fint til butikken. Men greit å kunne pushe 800hk på dragstripa. Neida. Var bare et absurd eksempel. For å formulere meg saklig så er det forskjell på 800 hestekrefter man kan bruke jevnlig på bane, og 800 hestekrefter som man kan bruke én gang. Det er fort gjort å skryte av 800 hestekrefter på dyno uten at man faktisk har en motor skikket for den kraften. Audier fra denne årgang er ganske utprøvd når det kommer til å dra ut effekt, så 800hk stabile hester er nok tilfellet om han bare har valgt å følge et utprøvd oppsett. Det er faktisk ganske mange år siden nå de enkelte raset rundt med 4 sifferet antall hester på Audi og fortsatt holdbare motorer. Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82432526&fks=82432526 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=67999319 sjelden sak, med 3 rotor bygd selvfølgelig, og eurospec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå